Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så starter min rejse snart og her er lidt til dig

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Som før nævnt, så tager jeg med min familie, meget snart på en 5 måneders rejse, hvor jeg skal snakke med danske iværksættere der har valgt at lave virksomhed i udlandet.

Den første jeg har snakket med, er fotografen Lotte Gudbrand fra Palm Beach Florida og det blev til 1 1/2 times spændende snak om det at lave firma i USA.

Du kan se et lille klip her.

Resten kommer snart online.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:18

Det ser spændende ud, Martin, men vil gerne efterlyse en kort intro til virksomheden og personen i starten :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:22

Jesper:

Det ser spændende ud, Martin, men vil gerne efterlyse en kort intro til virksomheden og personen i starten :)

Det er bare for at i kan se formen, den endelige version er 1 1/2 times snak og der er alt info.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:40

Martin Thorborg:
Som før nævnt, så tager jeg med min familie, meget snart på en 5 måneders rejse, hvor jeg skal snakke med danske iværksættere der har valgt at lave virksomhed i udlandet.

Super initiativ.

Jeg emigrerer også snart, og til et område der ikke kan andet end vækste. Der skal du og din familie være hjertelige velkomne til sol, hav og bjerge uden sidestykke Smile

Jeg sender dig en PB når jeg er flyttet ud indenfor 2 mdr. nu.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:37

Spændende :) Glæder mig til mere!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:55

Jeg sad bare og tænkte hvorfor?

Er endtlig ret ligeglad med iværksættere i USA. Men når i tager ud hvorfor så ikke tage ud til dem der har satset og fejlet? Det kunne være mere oplysende.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:13

Remydk:

Jeg sad bare og tænkte hvorfor?

Er endtlig ret ligeglad med iværksættere i USA. Men når i tager ud hvorfor så ikke tage ud til dem der har satset og fejlet? Det kunne være mere oplysende.

Jeg besøger ikke iværksættere med succes, jeg besøger iværksættere, både høj og lav.
Hvis du kan få nogle der har fejlet til at melde sig, så tager jeg gerne dem med, men de er som regel ikke vilde med at snakke.

De bedste hilsner

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:17

Entrepreneur - Jan:

Martin Thorborg:

Super initiativ.

Jeg emigrerer også snart, og til et område der ikke kan andet end vækste. Der skal du og din familie være hjertelige velkomne til sol, hav og bjerge uden sidestykke Smile

Som en, der selv ønsker at emigrere (til USA), så håber jeg, at du også vil dele det med os andre her på Amino, Jan.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:26

Entrepreneur - Jan:

Der er jeg ikke længere i USA, men måske en anden gang og tak for invitationen.
Hold os underrettet :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:28

Entrepreneur - Jan:

Martin Thorborg:

Super initiativ.

Som en, der selv ønsker at emigrere (til USA), så håber jeg, at du også vil dele det med os andre her på Amino, Jan.

Jeg har tænkt såmænd tænkt mig at blogge omkring det, og det bliver spændende. Har været i landet flere gange, men i området kun 1 gang for at tjekke om jeg nu var sikker, og det er jeg, så den 26. er jeg ude igen for at finde lejligheden/huset, åbne bankkonti, besøge lokale der før har været bosat i DK og som nu er vendt hjem m.m.

Og så starter det i princippet fra scratch, dog ikke helt, men jeg vil notere alle udfordringerne så andre kan få glæde af tingene senere, hvis de skulle vælge samme vej eller blot ønske inspiration.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)