Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback paa min gap-year service

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, efter jeg kom hjem fra at have arbejdet i Kina i to aar startede her i sommer en virksomhed som skal kunne give samme oplevelse til andre unge mennesker.

Jeg er nu blevet faerdig med min hjemmeside og facebook side, og ville blive rigtig glad hvis jeg kunne faa noget feedback paa design, og formidling af mit produkt. 

Her er hjemmesiden: http://Trychina.dk/

Paa forhaand tak,

Rune.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27

Tekst størrelse

Tekst størrelse bloggen er størrelse 10 lidt for lille tekst størrelse og siden er 15 det ok lille smule stor men vælge en af størrelserne de fleste sider vælger 11-12 

menuer

Der er kun 3 menuer lav mere målrettet mod hvor kan se under emmer vigtigt

indkomst måneneden 

hvor let er det at få job

altså nogle enkel sigende titler i menuen der gør hurtigt man finder sine info

video

gerne lige videoer på siden

social aktive

Husk være social aktive facebook firma side , google+ , twitter side og lige disse knapper på din siden 

interne links 

Mere interne struktur over siden , hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til den side hvor der en siden der omhandler dette kerne ord lige som her på amino.dk derved lave nogle flere sider der omhandler lige dette under emme målrettet lige som en lille ordbog eller en wiki side som på amino.dk

kontakt siden

kunne jeg ikke finde lav den med alle grunde info mail , telefon nummer , kontakt formular , cvr nummer gerne vis haves sådan et 

Titlen 

Husk udnyt google viser op til 67 tegn udnyt det og lav unikke gode lange titler på hver side 

Billederne

Giv dem titler og tags derved findes de i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:49

Fra Kbh
Tilmeldt 6. Nov 11
Skrevet kl. 21:20

Hej, jeg har ikke vaeret paa Amino laenge. Har haft travlt med at klargoere det hele til de foerste par kunder.

Jeg vil bare lige sige 1000 tak for den gode feedback!!! det er rigtig konstruktivt, og ekstremt nyttigt for mig for nu skal jeg snart til at igang med at lave paa hjemmesiden igen naar jeg gaar i gang med anden runde af marketing til folk der skal til Kina til sommer.

Igen, mange tak! Og glaedelig jul! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:32

Rune Christensen:

Hej, jeg har ikke vaeret paa Amino laenge. Har haft travlt med at klargoere det hele til de foerste par kunder.

Jeg vil bare lige sige 1000 tak for den gode feedback!!! det er rigtig konstruktivt, og ekstremt nyttigt for mig for nu skal jeg snart til at igang med at lave paa hjemmesiden igen naar jeg gaar i gang med anden runde af marketing til folk der skal til Kina til sommer.

Igen, mange tak! Og glaedelig jul! 

du må til at være mere online som iværksættere hjælper vi hinanden og det er altid dejlige at høre du kunne bruge vores råd

glædelige jul og håber du er online igen før 2012

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:11

Hej Rune.
Hvis du har lyst, kan du måske skrive en lille tekst omkring at få et år i Kina og muligheder. Så kan det være, at vi kan lave et link til dig, på en ny hjemmeside jeg har været med til at starte student-hvadnu.dk 

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Kbh
Tilmeldt 6. Nov 11
Skrevet kl. 00:21

Hej Casper,

Det ville vaere rigtig fedt. Jeg er lige nu ved at remake hjemmesiden og flytte den til et nyt domaene, men jeg vil skrive til dig naar den nye hjemmeside er klar.

Rune

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)