Hej Casper, Først tusind tak for meget nyttig information. Jeg får nemlig nye sessionid´er hver gang, hvilket vel ikke kan bruges. På forhånd tusind tak. Mvh Brian |
Bruger du cURL?
Hej Casper, Først tusind tak for meget nyttig information. Jeg får nemlig nye sessionid´er hver gang, hvilket vel ikke kan bruges. På forhånd tusind tak. Mvh Brian |
Ja, det er cURL jeg har prøvet at bruge, men er dog ikke sikker på at alle oplysningerne er sat korrekt :-S Har forsøgt mig med lidt forskelligt bla.: curl_setopt( $ch, CURLOPT_URL, $url ); |
Kan se at det er komme til at fungere med opslag på tinglysning.dk for at se om der er restgæld i. Så mangler der kun at man kan se restgælden, uden at kulle kopiere stelnr.. PS: Hvis kører det i sin mobilbrowser (Nokia N8), så kører siden faktisk OK. Hvis det sidste kommer til at virke, så kunne jeg godt finde på at linke til siden fra min hjemmeside www.tinglyseren.dk - da det jo er lidt i samme boldgade. |
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Se mere på www.tinglyseren.dk