Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Android og Iphone udvikling tilbydes billigt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Så har jeg langt om længe fået gang i mit lille firma som udvikler apps til iphone og android og jeg har allerede fået de første par opgaver ind, hvilket jeg glæder mig meget til at kunne præsentere den færdige app.

Jeg vil gerne have en god mængde referencer på min side, og derfor tilbyder jeg lige nu en rigtig god pris på udvikling af apps til både Iphone og Android. 

Prisen afhænger selvfølgelig af hvor avanceret appen er etc. 

Hvis du ønsker at få en snak om den app du har i tankerne, samt få et godt tilbud. Så er du meget velkommen til at sende mig en Pb over amino, eller sende en mail til mark (a) androipo.dk   Jeg kan også fanges på tlf: 28 96 08 19

Håber  at få en masse interessante henvendelser :)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:41

Jeg har fået et par henvendelser, men der er stadigvæk flere som kan få muligheden for at benytte sig af tilbuddet.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:28

Så er der blevet sat gang i udviklingen af den første app for en amino :)

Jeg har stadigvæk plads til nogle flere opgaver, så hold jer endelig ikke tilbage hvis i har en ide til en app.

Jeg kan udover udvikling, også tilbyde at lave rettelser samt finde fejl. Jeg kan også være behjælpelig med markedsføring af dine apps.

Jeg kan fanges på mark @ androipo.dk eller pr tlf. 28 96 08 19

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Hej Mark

Tillykke med at du er kommet igang --Hvis du i fremtiden kunne ønske dig dygtige samarbejdspartnere kan du evt checke Aipops.com ud --Vi udvikler sammen med polsk firma, med den sideeffekt at polakker er billigere end det normalt er i DK

Mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)