Nå okay. Så det siger du. Jeg har aldrig betalt en krone for kvalitet, lavet det hele selv i wordpress, og jeg klager sgu ikke..
Jeg siger ikke du bør klage, jeg siger bare man tit betaler får at få kvalitet. Folk undervurderer hele tiden dét at lave en hjemmeside. Alt for mange anser det som "bare lige noget man, selv kan gøre".
Desuden så er det jo ikke alle, som har tid eller lyst til at sætte sig ind i Wordpress som dig.
Iøvrigt så er jeg også ret sikker på at hvis du havde betalt en prof. så havde du fået et bedre resultat, end dét du selv har lavet.
Facebook-sider.dk er lavet i Wordpress. Den fejler sgu intet.. Jeg kan både modtage betaling og oprette brugere og skrive nyheder, alt hvad jeg vil faktisk.
Nogle webbureauer bruger udelukket Wordpress fordi det er godt til alt. Lad os nu ikke misvise trådstarter, du kan bruge wordpress eller bare brug joomla som er lidt mere besværligt dit valg.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nogle webbureauer bruger udelukket Wordpress fordi det er godt til alt
Jeg tror ofte begrundelsen nærmere er, at Wordpress er nemmere og mere brugervenligt, hvilket jo er en væsentlig pointe, hvis man skal overdrage hjemmesider til kunder, der selv vil opdatere indhold.
For ellers vil jeg som udgangspunkt give Hassan ret.
Jeg synes ikke vi skal starte en længere diskussion op når vi ikke engang ved hvad trådstarteren helt præcist vil have. Som et alternativ kunne trådstarter også vælge at bruge just-eat.dk..
Wordpress mig her, og Wordpress mig der. Wordpress er ikke alt. Den udtalelse er ikke møntet på nogen som helst - men ment som generelt.
Der bliver konstant og hele tiden snakket om Wordpress, men kom nu ud af boksen - der findes mange andre alternativer, og bedre løsninger end Wordpress.
Wordpress kan bruges til ALT indenfor web - hvis man kender en der har egenskaberne til at modificere koden i sådan en grad, at man får det ønskede resultat. Det er dog ikke det bedste redskab at starte ud med, hvis man alligevel vil ændre så meget i det, at det slet ikke bliver brugt til det formål det oprindeligt skulle bruges til. Så ville det være bedre med andre færdige styresystemer, eller en kode fra bunden af - som ender med et bedre slutresultat.
Men held og lykke med det hele.
Med Venlig Hilsen Morten - som slet ikke har tid til at skrive det her hehe :-)
Du må gerne skrive til mig her på Amino i en privat besked eller evt på sebastian@kolin.dk.
Jeg kan lave dig en flot hjemmeside der er bruger venlig og til en rimelig pris. Jeg kan sætte din hjemmeside op i et CMS, hvor du selv kan redigere tekst og billeder på hjemmeside, som du har lyst til.
Det CMS jeg benytter mig af er et dansk system og meget nemt at bruge.