Du bør finde en til at kigge på designet af spotvvs.dk - siden ser tosset ud på skærme med større opløsninger. Dertil kommer det at designet ikke er særlig pænt i forhold til konkurrenterne.
Siden er heller ikke just optimeret til SEO hvad angår tekst.
Dog synes jeg personligt, det er vigtigt at Topbanneret eller midter banneret fortæller, hvad det egentlig er du sælger og tilbyder dine kunder. Det spiller alligevel en vigtig rolle, for folk er dovne og gider ikke bladre rundt på hjemmesiden, for at finde ud af det. Nu ved jeg godt, man kan se produktbilleder på forsiden, men synes ikke det er nok.
Siden virker overskuelig, men jeg ved ikke om jeg synes om navngivningen.
Det ser ud som om at der er gjort lidt ud af SEO, bla. da du har titlerne på produkterne i linket. Ligeledes er det fint, at du giver muligheden for at anmelde produkterne.
En ting som du måske kunne gøre mere synligt, er den frie fragt på køb på over 7000kr. Lige pt. står den lige under indkøbskurven, og det er noget du sikkert burde reklamere mere for.
En ting der virker underlig er at kontakt adressen er mail |snabel a|spotvvs.dk og ikke dit hoveddomæne. Du bør have en mail der hedder kontakt@sparpriser.dk eller ligende. Du bør også linke til din kontaktformular inde fra Firma profil-siden.
Jeg synes at siden virker noget tom lige når jeg først ankommer til siden. Kunne godt bruge lidt info omkring hvilke kort jeg kunne bruge til betaling på forsiden. Lidt bedre info omkring virksomheden.