Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, ris og ros modtages gerne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået en ny webshop ( faktisk har jeg fået 2 stk )

Den ene er : www.sparpriser.dk

Denne hjemmesider har pt. kun produkter fra en leverandør, men det er meningen at den skal udvides med flere leverandører inden for værktøj, husholdning og lamper

Så har jeg også endelig fået lavet min nye webshop på www.spotvvs.dk - den er kun 2 dage gammel og jeg mangler at få lavet nyt topbanner og andre mindre jursteringer, men det skulle være klart inden for 1-2 uger.

Kom endelig med al den ris og ros som i kan på begge sider, husk at skrive om det er sparpriser.dk, eller spotvvs.dk som i kommenter på

Hvis i skulle føle jer fristet og gennemføre en handel, så er i meget velkommen :)

Venlig hilsen

Klaus Lykke Skov

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:02

Hej Klaus

Det jeg ikke lige forstår med Spotvvs.dk hvorfor hedder det EL 2010 er det gamle varer fra sidste år har du så ikke nogle nye varer fra 2011.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:08

Det første der falder mig ind på SPARPRISER er, at siden er pæn.

Jeg har ikke kigget det hele igennem endnu, men jeg studsede over at du på forsiden har skrevet

produktkategorier i to ord.

Tilmeldt 5. Nov 11
Skrevet kl. 13:10

Hej Lykkebjerg,

Tak for dit svar

Jo varerne er helt nye, hvorfor der står EL 2010 formoder jeg er fordi kategorierne er lavet i 2010 (jeg har faktisk ventet på denne shop i et års tid :(

Det jeg vil få min webmaster til at fjerne 2010 efter kategorierne, da du har ret i at det kan misforstås

Venlig hilsen

Klaus

Tilmeldt 5. Nov 11
Skrevet kl. 13:22

Hej Lone,

Tak for de fine ord om at siden er pæn

Ja du har helt ret i at ordret produktkategorier ikke er delt, dette vil jeg få ændret

Venlig hilsen

Klaus

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal jo være ærlig! Derfor bliver jeg nød til at sige, at jeg synes sparpriser ser lidt gammeldags ud. Jeg ved ikke om det er farverne, eller at det hele er i "bokse". 

Udover dette er det overskueligt og det hele virker.

Håber du kan bruge det.

mvh

FBH - 

Tilmeldt 5. Nov 11
Skrevet kl. 14:09

Hej Frans,

Det der er lagt vægt på er at sparpriser.dk skal være overskuelig og nem at handle på, at den måske virker gammeldags er måske rigtigt nok, men det er ikke det vigtigte

Det der er alfa og omega er at kunderne kan finde varerne, få lagt dem i kurven, og afslutte en handel

Venlig hilsen

Klaus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:48

Produkt beskrivelse

længere produkt beskrivelser 

opvarmer i rum hvor mange m2 kan pumpe opvarme 

vandtørring hvor mange m2 dækker den og hvor tid går det ca med en pumpe

jo mere viden der videre formidles i vare beskrivelse , jo mere sikker er man på rettet valg.

teksten linje skrift

lange tekster lav linje skrift derved lettere at overskue tekst hurtigt i alle emnerne 

overskrifterne

Bruges ikke h2 h3 på siden brug gerne under titler det er lettere at overskue end kun med fed skrift og husk altid en h1 på hver side

Interne links 

Flere produkter er meget omfattende og dyrere disse produkt beskrivelser kan blive omfattende vis formidler alt og mange ting er sikkert det samme der kommer interne links ind links hver gang kerne ord nævnes på siden hen til en side der omhandler dette emme , denne side starter med h1 omkring dette kerne ord , hvad betyder = Rustfri stål , dette fungere som en ordbog eller wiki side lige som her på amino.dk 

kontaktsiden

Op igen her med dit CVR nummer vis haves et , det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:21

Synes absolut ikke at designet kan konkurrere med øvrige spillere på marked! Du differentierer dig ikke og designet fremstår uprofessionelt og halvhjertet..

med din vvs hjemmeside kan du jo ikke nå billigvvs.dk og mitvvs.dk til sokkeholderne..

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:44

spotvvs.dk:
Så har jeg også endelig fået lavet min nye webshop på www.spotvvs.dk - den er kun 2 dage gammel og jeg mangler at få lavet nyt topbanner og andre mindre jursteringer, men det skulle være klart inden for 1-2 uger

Hej Klaus

Jeg har kigget på Spotvvs og du bør kigge på kolonner og brugen af billeder.

Et eksempel er:
http://www.spotvvs.dk/tool-2010/handvaerktoj/maleudstyr.html

Det ser ikke godt ud. Du bør definere et fast område hvori du viser billeder. De behøver ikke altid at være lige store, sålænge at kolonnerne flugter med hinanden.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)