Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan anbefale ispCP til webhosting?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogle der kan anbefale ispCP til webhosting?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:02

hvad er ispCP

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:07
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:22

Vil nærmere fraråde dig at bruge det. Har det selv på en af mine servere som jeg bruger til mange små sider. Og det er lidt noget skidt. Funktionaliteten er begrænset, så nærmest hver gang man skal lave noget lidt avanceret, kræver det man er inde og lave ændringer i selve server software filerne osv. Så vil anbefale at du bruger noget andet, som måske koster nogle penge, så som Cpanel's WHM. Det kan svare sig i det lange løb.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10

Cpanel er super lækkert vil jeg sige. Koster selvfølgelig lidt, men er klart det værd i min mening.

Ellers kan du prøve Kloxo eller Webmin. Har aldrig hørt om ispCP.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 01:32

DirectAdmin er et godt kontrolpanel og koster ikke så meget.

Eneste ulempe ved DirectAdmin, det er at der er et par ting som kan drille ved installation, det er dog småting.

Hold dig fra de Open Source paneler der er, de er af meget ringe kvalitet.

Havde jeg tiden til det, så ville jeg nok opbygge mit eget kontrolpanel, de færreste kunder går op i om kontrolpanelet er smart, bare det virker....mange almindelige mennesker er ligeglade bare de kan oprette mailkonti og de har en database til wordpress eller lignende, sådan er det ihvertfald når det gælder discount hosting.

Der er selvfølgelig altid en lille gruppe af kunder som stiller store krav, så du skal gøre op med dig selv om hvilken kundegruppe som du vil satse på og så koncentrere dig om dem.

Det er sådan med IT at man hurtigt kan bruge en masse energi på få brugere som er krævende og så kan man nemt miste fokus fra at give de andre en god service.

Vælg et kontrolpanel som er nemt at bruge, så belastes supporten heller ikke så meget.

Tager du feks en af mine konkurrenter som hedder UnoEuro så har de selv lavet et kontrolpanel som er enkelt, det kan ikke så meget som feks. DirectAdmin, men det er meget brugervenligt, det opfylder de behov som deres brugere har og det er en udbyder som har stor success herhjemme.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 04:06

Arlo:

http://isp-control.net/

Jeg kender ikke isp-control, men hvis det skal være gratis, så synes jeg faktisk at ispconfig er udmærket.

Stor hilsen
/Brian 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)