Hej alle Vi er 3 gutter der er igang med at starte egen virksomhed, jeg sidder som projektleder i virksomheden. Jeg søger et Dansk projektstyrrings værktøj. Jeg har søgt meget google ligeledes herinde, i den forbindelse vil jeg lige nævne www.http://nounou.dk/ Det er en super god side, med mange værktøjer. Jeg har også testet en del af dem. Jeg syntes dog ikke rigtig der er nogle der lever op til mine krav. Derfor har jeg listet dem op i pkt. form neden under.
Jeg er selvfølgelig klar til at gå på kompromis, håber at der nogle der kommer med nogle gode forslag.
Ser frem til at høre fra jer.
/Christian |
Søger dansk online projektstyringsprogram
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Nu ved jeg ikke hvad gantt skema er, men jeg vil da foreslå dig at kigge på podio.com - det er et dansk startup, jeg er lidt i tvivl om man kan få interfacet på dansk, men det kan man forhåbentlig :-) Ellers er der basecamp fra 37signals, men det er noget mere simpelt, måske for simpelt i forhold til de krav du har. Held og lykke med søgningen, og hav en rigtig god weekend! Med venlig hilsen Mark Andreasen |
Et Gant skema, er et skema der er bygget op af bjælker som giver dig overblik dine arbejds opgaver. |
|
START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)