Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontorplads på byttebasis (Kbh - Nordsjælland) - jeg tilbyder softwareudvikling og generel it-hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er startet op som selvstændig (egne iværksætterprojekter) og freelancer for nylig, og har endnu ikke omsætning nok i firmaet til at finde eget kontor / kontorplads. Men vil gerne have en fast base i kontormiljø med mulighed for eget skrivebord, skab og postadresse til firmaet - og gerne lån / leje af mødelokaler efter behov.

Måske har nogen plads i overskud, og kunne være interesseret i en bytteaftale hvor I får et par dages arbejdskraft om måneden, hjemmeside eller andet, og jeg får kontorplads (gerne gensidig fakturering)? Det kunne selvfølgelig være super hvis der er andre småvirksomheder på kontoret, eller der på anden måde kan være synergi mellem vores virksomheder.

Jeg er uddannet datalog og meget erfaren indenfor systemudvikling, webudvikling, programmering, databaser mv. Både på MS .net platform og LAMP - og derudover masser C og C++ erfaring på windows og Linux. Og kan selvfølgelig også være behjælpelig med generel it-hjælp og rådgivning.

Send mig en PM hvis I er baseret i Nordsjælland eller Kbh city området, og er interesserede.

Mvh. Jonas

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:34

Du er velkommen til at skrive til mig hvem du er hvis du kunne være interesseret i en plads i København.

Samt hvor mange timer du vil give for en sådan plads om måneden.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:34
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:43

Hej, og tak til Jer begge. Det lyder lidt spændende og inspirerende det der foregår ude hos Miracle, og er nok det der passer bedst til mit nuværende behov - så vil prøve en dag eller to derude i næste uge eller ugen efter.

Mvh Jonas.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)