Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parkering MED MOMS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan næsten regne ud, at jeg har en lille fejl mere i mit bogholderi. Parkering i Europark er belagt med moms - MEN som med benzin og storebælt, begynder jeg at formode, at jeg skulle ha bogført hele beløbet som parkering UDEN moms

Det vil være 200 kr max i moms, så jeg kan vel bare - HVIS jeg har ret - bogføre hele kontoen over på parkering UDEN moms

ER DET Korrekt at man ikke har moms fradrag for parkering - uanset der er moms på parkerings regningen??

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:08
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15

ER DET Korrekt at man ikke har moms fradrag for parkering - uanset der er moms på parkerings regningen??

Nej!  Normalt anses udgifter til parkering anses som en driftsudgift til bilen, og der er derfor ikke momsfradrag for leje af parkeringspladser til personbiler, men derimod til firmabiler.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:20

Henrik Koudahl:
Nej!  Normalt anses udgifter til parkering anses som en driftsudgift til bilen, og der er derfor ikke momsfradrag for leje af parkeringspladser til personbiler, men derimod til firmabiler.

Og dermed heller ikke for Europarks parkeringer rundt omkring betalt af personalet og refunderet - ja ja - jeg laver en ompostering såSmile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)