Nå, konkurrere om ideer? Jeg er med, hvis I laver noget... Fed side iøvrigt. Michael |
Idékonkurrencen Kort&Godt:Hvad med om vi lavede et idékapløb... Hvem når først idé nr. 1000 (Du er så foran?)
Ja :-) det er jeg, eller er jeg? I har sikkert skrivebordsskufferne fulde :-)
Men ja tanken om en konkurrence er besnærende, har allerede andensteds nævnt mindfarts.com som et eksempel på en "samling" af ideer, et forum for ideer, og ja jeg er i princippet med på ALLE initiativer der omhandler ideer...
Tillad mig et øjeblik at drømme visionært politikeragtigt :-) Grækenlandskrisen, finanskrisen etc. Uanset hvad alle mulige bankpakker, vækstpakker og garantiordninger der kommes op med, skal der på et eller andet tidspunkt gang i ganske almindelig vækst som hvor mor lavede den, vækst som altid fremspringer af sund konkurrence, og nye ideer, ikke nødvendigvis nye landvindingsideer som en kur mod kræft, men små twist i eksisterende produkter eller ligende, og derfor er jeg sikker på at hvis mellem 5 og 25 danske idemagere begynder som jeg at sprøjte ideer ud, så vil os der gør det forhåbentlig få lidt ud af det, men jeg tror også det kan sætte mere gang i væksten end ret meget andet, ikke fordi vi realiserer ideerne, men fordi andre igen læser dem og starter noget.