Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide nr.50! Første jubilæum!!!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, konkurrere om ideer? Jeg er med, hvis I laver noget...

Fed side iøvrigt.

Michael

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 09:08

Idékonkurrencen Kort&Godt:
Hvad med om vi lavede et idékapløb... Hvem når først idé nr. 1000 (Du er så foran?)

Ja :-) det er jeg, eller er jeg? I har sikkert skrivebordsskufferne fulde :-)

Men ja tanken om en konkurrence er besnærende, har allerede andensteds nævnt mindfarts.com som et eksempel på en "samling" af ideer, et forum for ideer, og ja jeg er i princippet med på ALLE initiativer der omhandler ideer...

Tillad mig et øjeblik at drømme visionært politikeragtigt :-) Grækenlandskrisen, finanskrisen etc. Uanset hvad alle mulige bankpakker, vækstpakker og garantiordninger der kommes op med, skal der på et eller andet tidspunkt gang i ganske almindelig vækst som hvor mor lavede den, vækst som altid fremspringer af sund konkurrence, og nye ideer, ikke nødvendigvis nye landvindingsideer som en kur mod kræft, men små twist i eksisterende produkter eller ligende, og derfor er jeg sikker på at hvis mellem 5 og 25 danske idemagere begynder som jeg at sprøjte ideer ud, så vil os der gør det forhåbentlig få lidt ud af det, men jeg tror også det kan sætte mere gang i væksten end ret meget andet, ikke fordi vi realiserer ideerne, men fordi andre igen læser dem og starter noget.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 09:11

Fokus:
Fed side iøvrigt.

Tak :-)

P.S: Kan se du gør i firmajulegaver, skal vi lige skrive, snakke, har et par ideer i den retning?

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:40

Kære Alle Aminoer

Jesper og jeg (Tommy) har taget initiativ til et idékapløb inspireret af Jespers blog.

Vil du være med så tjek denne post: http://www.amino.dk/forums/t/144602.aspx?#974228

Mvh

Tommy Duus

Vi ses med den gode idé

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)