Nej... ikke alle, og slet ikke ideer der kan bruges :-)
TT Tekstforfatter:
Jeg håber i øvrigt, at du får den der fantastiske idé - jeg forholder mig bare lidt skeptisk, da det kræver visioner at skabe noget unikt! Men ønsker dig held og lykke og alt det bedste! :-)
Er det ikke unikt nok at ville få 1000 ideer? ;-)
Det er ikke et spørgsmål om kvantitet, men derimod kvalitet! :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
men...det er efter min bedste overbevisning ikke svært at få idéer
Nej, det er min erfaring at alle kan lærer at få dem. Der er faktisk ikke noget håndværk i denne verden der er svært, men selv om de fleste kan murer, så er min genbo lysår foran, fordi det er det han gør, på samme måde tillader jeg mig at hævde at jeg får bedre ideer end gennemsnittet fordi det er mit håndværk :-)
Og så fokuserer du rigtig meget på udvælgelsen af ideer, og det er en vigtig proces, men du må ikke blande de to processer sammen, a 1000 ideas handler ikke om udvælgelse, det handler om rå masse.
Og så vil jeg sige... det lyder som om du synes der allerede er nok ideer derude??? Efter min overbevisning er der ALDRIG nok ideer :-)
men...det er efter min bedste overbevisning ikke svært at få idéer
Nej, det er min erfaring at alle kan lærer at få dem. Der er faktisk ikke noget håndværk i denne verden der er svært, men selv om de fleste kan murer, så er min genbo lysår foran, fordi det er det han gør, på samme måde tillader jeg mig at hævde at jeg får bedre ideer end gennemsnittet fordi det er mit håndværk :-)
Og så fokuserer du rigtig meget på udvælgelsen af ideer, og det er en vigtig proces, men du må ikke blande de to processer sammen, a 1000 ideas handler ikke om udvælgelse, det handler om rå masse.
Og så vil jeg sige... det lyder som om du synes der allerede er nok ideer derude??? Efter min overbevisning er der ALDRIG nok ideer :-)
Så har du slet ikke forstået, hvad jeg skriver :-) Der er IKKE nok idéer derude. Tværtimod! Internettet er stadig meget ungt, og der er rigeligt med plads til nye idéer. Jeg siger bare, at det ikke er så banalt som mange Aminoer tror/håber, at det er. Gu er det nemt at finde på en hel bunke idéer. Det svære er at tilføje dét der unikke, der får din idé til at skille sig ud! :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jo, målet i sig selv er et glimrende initiativ. At blogge om dem et andet, at blogge på engelske er genialt.
Jo der findes gode og dårlige ideer, de bedste for andre er de mest håbløse for de inspirere og det er det du gør. har selv en ide om en portal hvor folk kan blotlægge deres ideer.
En ide er først god når man har levet den ud, du har levet dine første 50 ud ved at fortælle os andre om den. Tak for det! Alle os andre har bare ondt i røven over at vi ikke har nosser til det samme...
Mange tak for opmuntringen, og ja, ingen ved hvad mine ideer kan skabe i hovedet på andre, og pointen med at lave 1000 ideer er selvfølgelig at presse mig selv positivt, men også at sige, HEY!!! læs dem, og få jeres egne, læs dem og skab dem, det er open innovation drømmen, uden forbehold :-)
Hvad angår a1000ideas så er det jo en blog, men din ide om en ideportal er supergod... faktisk så god jeg ved der er en under opsejling på mindfarts.com :-) Og jeg vil vove og påstå at den ikke var blevet lanceret hvis ikke jeg havde blogget om ideer, mindfarts er ikke min ide, men jeg tillader mig at hævde at jeg en lille bitte smule inspirerede en anden til at gå i gang :-)
Ja, så rundede jeg 50 unikke ideer på A 1000 Ideas og der er kun 950 tilbage for at nå mit mål!
Ide nummer 50, fik lidt ekstra tid i forhold til skiser og dermed forklaring, der er dybest set tale om en mere intelligent vandhane i køkkenet, ide.... NR 50!!!
Hej Jesper. Fed side du har lavet, der vil jeg helt sikkert hænge noget mere ud.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Ja, ikke dumt... du vil måske bare opleve at den kommer til at centrere sig når du ikke ønsker det, hvilket kan være irriterende, hvis man nu i stedet vipper den eller holder den løftet et par sek. før den centreres.... eller en tastaturfunk. CM "center mouse"?