Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk konto v. Danske Direkt Bas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ønsker at oprette en svensk bankkonto for at sælge ydelser til svenske virksomheder og svenske privatpersoner (det er vigtigt for mig, at eventuelle kunder kan betale i svenske kroner).

Iflg. Danske Bank har de et produkt - hvor man kan få en svensk bankkonto - nærmest uden videre. Produktet hedder Danske Direkt Bas

Iflg oplysningerne på DDBs hjemmeside er det gratis, men i telefonen har jeg netop fået oplyst af DDB, at gebyret for at oprette en sådan konto er DKK 2500.

Siden det umiddelbart fremstår som gratis på deres hjemmeside, er gebyret måske noget der kan forhandles.

Hvorom alting er, er der nogen der kender til Danske Direkt Bas eller andre måder hvorpå (og hvor og hvordan) man kan få en anfordringskonto i Sverige.

Havde tænkt mig at skrive en e-mail til en svensk bank, men måske er det bedre at kende et specifikt sted hvor de opretter konti til danskere?

Eller måske er der nogen herinde der har erfaring med Danske Direkt Bas

/Anders

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:13

Har du talt med swedbank?

Jeg vil tro at de kunne hjælpe dig!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 08:32

Danske Bank er meget dyre når det gælder konti i udlandet - der er både oprettelseshonorar samt månedlige honorar alt efter hvilke services du skal have tilknyttet din konto. Prøv at tage en snak med Nordea - deres prisniveau er en smule lavere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)