Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bibeskæftigelse med dagpenge...?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må sagtens gå fra bibeskæftigelse til hovedbeskæftigelse, men så modtager du selvfølgelig ikke dagpenge imens. Bibeskæftigelsen kan du maks have i 78 uger, som der også står i et tidligere svar. MEN, hvis du skal tilbage til dagpenge, dvs. når du har haft din virksomhed som hovedbeskæftigelse eller haft den som bibeskæftigelse i 78 uger, så skal du lukke den ned.

Jeg er selv i gang med samme proces, modtager dagpenge og er ved at starte virksomhed som bibeskæftigelse.

Men sørg for selv at tjekke med din a-kasse og hav styr på reglerne, for dem er der altså mange af, og de er ikke altid lige gennemskuelige!

Du kan også godt være cvr. og momsregistreret...det er jeg i hvert fald, og jeg er blevet godkendt af a-kassen:)

Held og lykke med din webshop

Dbh.

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristinn - hvilken a-kasse har du?

Er der nogen der har erfaring med FTFA - hvordan de takler nævnte problemstilling?

 

Fra Rubjerg
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

så fik jeg endelig det svar jeg ledte efter, har A-kasse i 3f. Og de har godkendt min ansøgning om bibeskæftigelse.. skulle bare vide om jeg kunne rette det til hovedbeskæftigelse hvis det begyndte at være noget jeg kunne leve af, regner selvfølgelig ikke med det sker de første tre fire år. men har fået fast arbejde fra januar af, som skal være min støtte indtil webshoppen køre på skinner..

Siger mange tak for de gode svar..! :)

Forsat god dag.

Vil nu begynde de mange udregninger af webshoppen :)

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem af Magisternes A-kasse

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)