Nogen der kender et gratis system, hvor man kan registrere en medarbejders arbejdstid, altså hvor vedkommende logger ind når man møder på arbejde, og ud igen når man har fri? Det skulle gerne resultere i, at systemet automatisk regner ugentlig arbejdstid ud, altså timer og minutter.
Har endnu ikke selv testet det, men måske Paymo kunne være en mulighed
Hej Claus
Paymo er et super værktøj, hvis man sidder ved computeren og arbejder, ingen tvivl om det. Dette kunne jeg faktisk godt bruge til min virksomhed.
Dog var det ikke lige sådan et værktøj jeg ledte efter, men mere et ind- og udlogningssystem, hvor man skriver mødetidspunkt og sluttidspunkt på, hvorefter programmet udregner de timer og minutter man har været på arbejde.
Tak for informationen. Dog er det et lidt andet system jeg leder efter. Skal kun bruge en oversigt over ugens dage, hvor lang tid jeg har arbejdet hver dag, samt sammentælling af timer og minutter i alt på en uge.
Tak for informationen. Dog er det et lidt andet system jeg leder efter. Skal kun bruge en oversigt over ugens dage, hvor lang tid jeg har arbejdet hver dag, samt sammentælling af timer og minutter i alt på en uge.
Hej igen
Det kan du også med freshbooks. Prøv og se billedet herunder:
Hej igen
Det kan du også med freshbooks. Prøv og se billedet herunder:
Det havde jeg vidst lige overset. Tak for det Uffe! Fantastisk!!!!!!!!!