Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt videokoncept, men står det klart??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
BAGGRUND
Vi på filmnose.com har lanceret et nyt koncept hvor man kan købe færdige korte videoklip til brug i sin marketing, formidling og andre former for kommunikation. Man kan også bestille os til at lave nogle mindre kundetilpasninger såsom at sætte logo, speak og billeder ind i videoen så den er helt klar til feks. en Internet reklamefilm. Færdige klip i den form vi levere kendes ikke på markedet i dag, og en online service såsom tilretning af video er heller ikke noget mange kender til. 

SPØRGSMÅL:
Vi har forsøgt at lave websiderne så brugervenlige som mulige, men er meget usikre på om:
1) business konceptet er gennemskueligt
2) folk kan forstå arbejdsprocessen omkring customization delen. 

Vi vil derfor værdsætte hvis I ville kigge på vores site og kommentere på ovenstående emner. Tak Smile

Mvh,

Cecilie
Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 13:22

Det ser smart ud, men jeg forstår ikke rigtig konceptet. Hvad gør man? I henviser til den der film med munken, men den bliver jeg ikke rigtig klogere af.

Men jeg synes, det er en interessant ide og retning, der måske er på vej frem. Jeg vil dog selv frygte, at video på denne måde bliver for upersonlig til at kunne fingere som virksomhedskommunikation. Jeg mener, hvis man har et hotel, som jeres case viser, er det så ikke netop dette hotel og receptionisten, Birgitte, man gerne vil vise med video. 

Ret mig endelig, hvis jeg har misforstået ideen.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 16:14

Der er helt klart brancher der har det bedst med at fremstå som midtpunktet i reklamen, og blive set i reklamen, såsom hoteller, og for dem vil personlige reklamer skræddersyet til deres behov klart være det bedste. Men langt de fleste online videoreklamer idag er ikke særlige personlige, de er til for at skabe opmærksomhed, komme med et budskab, få kunden/brugeren til at blive længere på sitet eller for SEO-årsage. Og personlige film er en hel del dyre at lave, og der er ikke rigtig statistik på om det i sidste ende er mere profitabelt. 

Vi har, som du selv nævner, lidt et problem med kort at fortælle kunden hvad de skal gøre og hvem vi er på få linier. Og vi vil bestemt også se på vores egne forklarings-videoer også. 

Tusind tak for interessen og hjælpen. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:49

Hvorfor fik jeg ikke den ide?

Synes jeres koncept bugner af muligheder

Pøj pøj

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 11:44

Hvis i har nogle ideer til hvordan vi kan markedsføre os, må i gerne komme med ideer. Det kan være svært at få folks øjne op for et nyt koncept og en ny virksomhed

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 11:47

Det ville være oplagt at se cases, der har brugt jeres service. enten dansk eller engelsk.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 11:58

Det er en rigtig god ide. Tak

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)