Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges i Roskilde og omegn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle MLM tilhængere.(bemærk tilhængere)

Jeg søger nogen som har lyst til at arbejde i tæt kontakt med mig om at starte med at udbrede nyere produkt i Roskilde og omegn. Jeg har nu været en del af mlm i 4 måneder og er rigtig glad for det. Synes det er meget udfordrende og fedt med alt den støtte jeg har fået ovenfra. Da jeg er tilflytter til Roskilde har jeg ikke så mange forbindelse til mennesker her og jeg søger derfor folk som kunne være interesseret i at samarbejde med mig!? 

Skriv en mail til mig og jeg kan fortælle lidt om hvilke forventninger jeg har for fremtiden med denne forretning og hvad jeg forventer af dig. Vi vil komme til at arbejde tæt sammen og hjælpe hinanden til at få en rigtig god forretning op at køre.

Skriv til mig - Roskilde ligger åben for vores fødder:)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Det lyder spændende, hvilke produkter er det?

Mvh.

Michael

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nana,

Connect - og fortæl mere om hvad du bedriver MLM med ;-)

Lasse  

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nana

Stort tillykke med din nye MLM-forretning, dejligt at se du er ambitiøs, seriøs og fokuseret.

Som erfaren netværker kan jeg kun anbefale dig vedholdenhed, når du har fundet det for dig rigtige selskab og produkter, men en ting må jeg skuffe dig med:

Du vil aldrig blive i stand til at begrænse din forretning til Roskilde. Inden du ser dig om, har folk i Roskilde involveret bekendte, samarbejdspartnere osv. i alle mulige lande, så dit lille hyggelige lokale netværk vil henadvejen bliver et stort globalt team, med stadig voksende netværk og øgede passive indtægter.

Ain't life a bitch :-)

MVM

Fra Frederiksberg, København
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

beklager det sene svar. Jeg er selv fra Roskilde egnen med kontor i København/Frederiksberg og søger "arbejdsfælle" dvs en anden fri fugl med sin egen virksomhed til sparring, kollega-selskab og ideudveksling - skriv evt. til Helle.jessen111@gmail.com

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hellwe:
eklager det sene svar. Jeg er selv fra Roskilde egnen med kontor i København/Frederiksberg og søger "arbejdsfælle" dvs en anden fri fugl med sin egen virksomhed til sparring, kollega-selskab og ideudveksling

Hej Helle

Er det mlm forretning du driver eller er det en ganske "almindelig" forretning.. Jeg forstår ikke helt hvad du søger? Er det en partner til din virksomhed eller bare en til at snakke med, om ideer og sparring?

mvh

Jacob

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob...blot et gæt, lidt sparring..det ville jo være et fint redskab hvis man netværkede på tværs af "firmaerne". Jeg har f.eks. snakket med et par stykker om at lave en drenge klub....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)