Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undskylding til alle aminoer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person
Hej jeg undskylder til alle aminoer får min dårlig indlæg og min skriveing da jeg ikke er så god til at skrive så jeg vil prøve at blive bredre til at skrive
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det behøver du ikke undskyld , men vi har alle vores dårlige sider mere eller mindre

Jo man kan misforstås ved stave fejl eller mangler et ord eller et for meget eller bytter rundt på ord det ved jeg udmærket som ordblind

Både nogle tror man mener noget noget da bytter rundt nogle andre ved godt bytter rundt så de spørger en ekstra gang , jeg ved dog godt de fleste spørger 2 gange  og vis ordblind kan du lytte efter hvad du skriver med der vil altid være fejl og det skal du ikke tage dig af.

De som ikke forstår dig af den grund og ikke gider hjælpe dig , dem vil der altid være nogle af men de fleste her på forummet er flinke og hjælpe some 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Jeg er ikke ordblind men er dårlige til at skrive
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nicklas h brøndum:
Jeg er ikke ordblind men er dårlige til at skrive

Det skal du da ikke undskylde over for... dem der har problemer med det kan bare lade vær med at læse dine beskeder.

men det var da værrer hvis du var dårlig til at tænke... man kunne mistænke nogle herinde til at være i den bås :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er de færreste aminoer som bliver irriteret over hvordan du skriver / staver.

Hvad folk bliver irriteret over, er din nassende attityde, hvor du prøver at få dit og dat gratis. Det er hvad du skal lægge på hylden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07

Okay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)