Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Would you like to earn 10% of what I earn?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt oplæg men jeg syntes det er alt for lidt til, at jeg ville gøre noget aktivt for det. 

Jeg vil mene, da der skal min 20% til før det kan blive sjovt for alle men det skal jo være sjovest for den som henviser så de får lyst til at henvise mange. Hvordan du så laver dine priser, er jo op til dig ;-) 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:23

Jimmi :

Godt oplæg men jeg syntes det er alt for lidt til, at jeg ville gøre noget aktivt for det. 

Jeg vil mene, da der skal min 20% til før det kan blive sjovt for alle men det skal jo være sjovest for den som henviser så de får lyst til at henvise mange. Hvordan du så laver dine priser, er jo op til dig ;-) 

I would love to... however...

I dont earn enough on the websites to make this fair to you me and the client...

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 15:41

Problemet med den slags aftaler er, at nogle skal tjener penge på deres venner. Et venskab bliver slidt i længden hvis en venlig forespørgsel fører ind i en underhåndsaftale om kommission den ene eller den anden vej. Mit råd er, hvis du vælger den fremgangsmåde, at gøre det fuldstændig gennemsigtigt. 

En anden ting er, at dine ydelser nødvendigvis må være dyrere end dine konkurrenters, som ikke benytter den slags betaling. De ekstra 10 pct. du skal betale i findeløn skal du jo hive hjem fra kunden. 

Så den person der skal henvise sin ven kunne lige så godt sige: 

"Nå, du har brug for en webdesigner. Ok, jeg giver dig navnet på en, men det koster 1.000 kr. til mig og web-fyren er ikke billigere end de andre." 

- Det er reelt den situation kunden står i (hvis hans "ven" er ærlig")

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 05:13

Hans Henrik Lichtenberg:

Problemet med den slags aftaler er, at nogle skal tjener penge på deres venner. Et venskab bliver slidt i længden hvis en venlig forespørgsel fører ind i en underhåndsaftale om kommission den ene eller den anden vej. Mit råd er, hvis du vælger den fremgangsmåde, at gøre det fuldstændig gennemsigtigt. 

En anden ting er, at dine ydelser nødvendigvis må være dyrere end dine konkurrenters, som ikke benytter den slags betaling. De ekstra 10 pct. du skal betale i findeløn skal du jo hive hjem fra kunden. 

Så den person der skal henvise sin ven kunne lige så godt sige: 

"Nå, du har brug for en webdesigner. Ok, jeg giver dig navnet på en, men det koster 1.000 kr. til mig og web-fyren er ikke billigere end de andre." 

- Det er reelt den situation kunden står i (hvis hans "ven" er ærlig")

Hello Hans,

you make a good point, you  guys that are replying are really helpful  and giving some quality feedback I really appreciate  it!

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 07:26
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Surftown bruger noget lignende som de kalder bonusprogram. Der kan eksisterende kunder henvise til andre og tjene 10%. Og den man henviser til får 15% i rabat på produktet.

Har faktisk brugt det en del gange og det er jo fair, også hvis man henviser til ens venner da de jo også sparer penge som de ellers ikke ville have gjort.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:02

Dino:

Surftown bruger noget lignende som de kalder bonusprogram. Der kan eksisterende kunder henvise til andre og tjene 10%. Og den man henviser til får 15% i rabat på produktet.

Har faktisk brugt det en del gange og det er jo fair, også hvis man henviser til ens venner da de jo også sparer penge som de ellers ikke ville have gjort.

smart! 

thankyou, thats a great idea

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)