Hej alle sammen. Auto-Butikken.dk har efterhånden været online i et år, og det er gået over al forventning. Det meste af tiden går med at udvide varesortiment og lave søgeoptimering på den. Men nu skal der også gøres lidt ved designet. Designet har jeg selv lavet i Dandomain systemet, og jeg er hverken webdesigner eller programmør, men den er lavet efter bedste evner. Hvad siger i ? - Hvad kan i godt lide ? - Hvis kan i ikke lide ? Har arbejdet så mange timer på den efterhånden, at man ser sig blind i småfejl, hvad der kan laves på en bedre måde osv. Den største udfordring er at siden har hundredvis at kategorier, og man skal nemt kunne komme rundt mellem dem. |
Produkterne og den interne struktur
klikker mange før kommer frem til produktet lige fra forsiden til de 3 klik jeg gjorde var nærmeste ingen teksten derved svært at få siden godt indekseret i google ind det ellers ville være vis der var tekst.
Når kom ind i på produkt beskrivelsen var den meget kortfattet man skal da nærmeste vide alt om produktet vis handler hos og derved når endelige kommer til tekst er det ikke ret omfattende
hvor holdbar er produktet
hvad er forskellen imellem mærkerne
hvor mange kilometer kan dette dæk cirka køre
fælge holdbarhed
ved ikke meget om dæk og fælge og jeg kan se der ikke er meget viden på siden så vis sider om aften enten ringer jeg klokken 23.15 om aften og vis du ikke tager den telefon handler jeg det næste sted da de havde en bedre produktbeskrivelse og dem var det ikke nødvendigt at ringe til
når kommer tekst på siden kan du lave det som en ordbog eller som amino.dk som wiki side der svare på alle de almindelige spørgsmål
hver gang det ord nævens der skal forklares igen og igen linker du til den side , da det sikkert er de samme ting igen og igen der skal forklares , denne siden starter med h1 omkring dette kerne ord du linker til .
Billederne
Giv dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning
kontakt siden
God ide med en kontaktformular derved lettere at dig.