Produkterne er ikke inde endnu, og i mangler lidt småændringer fra programmøren. Men kom med feedback og evt råd til hvad vores "grønne box" på forsiden kunne indeholde |
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Produkterne er ikke inde endnu, og i mangler lidt småændringer fra programmøren. Men kom med feedback og evt råd til hvad vores "grønne box" på forsiden kunne indeholde |
Venligst
Brian Phillip
Hello, |
Hi Phillip Thank you for the feedback. Excellent work with the video! |
Venligst
Brian Phillip
Ser meget godt ud. En lille ting er dog at menuen og de to nederste boxe er lidt breddere end main content er, det ville jeg rette. Ellers syntes jeg det ser meget godt ud :) |
Da jeg så videoen fra Phillip, lagde jeg også selv mærke til forskellen. Tak for det. |
Venligst
Brian Phillip
Your very welcome Brian :) Good luck |
Hej Jacob, Der er mig som er webdesigner på hjemmesiden. Og jeg har også selv kigget på de kasser og overvejet at ændre på det. Grunden til at det ser ud som det gør er at den nederste kasse har fire mindre kasser indeni og det er de marginer inden i kassen indholdet følger. Men kom endelig med mere feedback. Den nederste hvide kasse kommer væk. Det er ikke meningen at den vises på en hvid baggrund. |
kan se webshop er i opbygning fasen , men en god start Handelsbetingelserleder en del rundt på siden men kan ikke findes handels betingelserne på siden frem med dem, disse finder jeg ud ad heder information det er ikke helt sigende omkring dette emme . produkt beskrivelser interne linksUdvide dem lav dem længere give mere viden videre Hvor mange m2 er der maling til ved køb dette her maling bøtte 10 kg hvad er det bedste til indendørs , udendørs , træmaling , plastic mv ved gentagene ord og forklaringer links til en grund side der forklare dette ord husk start med h1 på denne side , dette er wiki side på amino.dk kan også være som en ordbog. kontakt sidenFrem med cvr nummer vis haves og et telefon nummer det skaber troværdighed. TitlerneHusk udnyt google viser op til 67 tegn udnyt det og lav en unik titlen til hver underside der er sigende om den side.
|