Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat eller ikke?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

For at gøre en lang historie kort...

Jeg bestilte en sample iphone 4s til 2500 jeg betalte med western union, og sælger vil have at jeg køber en mere før han vil sende, fordi dhl, ups osv. ikke vil sende ved mindre der er mere end 1 ( allerede der, hvad fanden de er jo ligeglade)

Sagen er her, jeg sendte beløbet  til en Badalov Yuri, til England. Han siger an står bag firmaet IMPLASA HOECHST GMBH og det er jo rigtig nok, men så vidt jeg kan se så er det i Tyskland og Rusland.

Inden jeg sendte beløbet, fik jeg en faktura hvor der stod at jeg bare skulle sende beløbet og så vælge forsendelse, og så skulle det hele være iorden.

Men næh nej... siden har han undgået at snakke om løsninger, han lover at sende den hvis jeg køber en mere, men jeg er ikke helt dum :)

Hvad vil i gøre i denne situation? Der må da være mulighed for at opkræve beløbet evt. sende et brev til firmaet i tyskland eller hvad?

Det er ikke beløbet der tæller, men tanken om at der er en der snyder folk Angry

Håber I kan hjælpe mig :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sorry to say it, men du kan intet gøre... Du aner ik engang, hvem der har modtaget pengene, eller hvor denne bor.

Går du til politiet, så dør sagen inden den forlader DK. Går du til en advokat, så koster det en formue, og så er du ik engang sikker på at få penge i den anden ende.

Du er blevet snydt af det klassiske "billig mobil trick"... Du skal ik sende fjolset flere penge!

Det er også derfor, at man skal ALDRIG benytte Western Union, hvis man køber varer. Man har nemlig 0% sikkerhed, og man kan intet gøre, hvis noget går galt...

Jeg er ked af du lærte det på den hårde måde, men du er ik den eneste, som har prøvet dette trick...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 01:07

Jeg tager det positivt = lærestreg :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:12

Godt Niels - Jeg synes ikke det er så syndigt det du gjorde, du vidste ikke bedre. Men må som ung ha lov at tro man kan købe en Iphone for 2xxx kr i udlandet uden at skulle kaldes fjols, men JA du har lært, at tingene ikke må være voldsomt billige uden god grund OG Western union er skidt til betalinger.

Din indstilling ved at ville spare og købe godt ind vil komme dig til nytte når du lige får stemt de værste risici vækSmile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:44

Niels Lund Hansen:

Jeg tager det positivt = lærestreg :)

Der er ik så meget andet at gøre desværre... Lærte selv Western Union på den hårde måde dengang at iPods lige var kommet frem.
Købte 10 stk af en "dansker" i London, som tog alle 2500 kr, og jeg så aldrig en iPod eller pengene...

Western Union sucks big time, hvis man ik kender modtager VIRKELIG godt! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)