Hej Aminoer For at gøre en lang historie kort... Jeg bestilte en sample iphone 4s til 2500 jeg betalte med western union, og sælger vil have at jeg køber en mere før han vil sende, fordi dhl, ups osv. ikke vil sende ved mindre der er mere end 1 ( allerede der, hvad fanden de er jo ligeglade) Sagen er her, jeg sendte beløbet til en Badalov Yuri, til England. Han siger an står bag firmaet IMPLASA HOECHST GMBH og det er jo rigtig nok, men så vidt jeg kan se så er det i Tyskland og Rusland. Inden jeg sendte beløbet, fik jeg en faktura hvor der stod at jeg bare skulle sende beløbet og så vælge forsendelse, og så skulle det hele være iorden. Men næh nej... siden har han undgået at snakke om løsninger, han lover at sende den hvis jeg køber en mere, men jeg er ikke helt dum :) Hvad vil i gøre i denne situation? Der må da være mulighed for at opkræve beløbet evt. sende et brev til firmaet i tyskland eller hvad? Det er ikke beløbet der tæller, men tanken om at der er en der snyder folk Håber I kan hjælpe mig :) |
Sorry to say it, men du kan intet gøre... Du aner ik engang, hvem der har modtaget pengene, eller hvor denne bor.
Går du til politiet, så dør sagen inden den forlader DK. Går du til en advokat, så koster det en formue, og så er du ik engang sikker på at få penge i den anden ende.
Du er blevet snydt af det klassiske "billig mobil trick"... Du skal ik sende fjolset flere penge!
Det er også derfor, at man skal ALDRIG benytte Western Union, hvis man køber varer. Man har nemlig 0% sikkerhed, og man kan intet gøre, hvis noget går galt...
Jeg er ked af du lærte det på den hårde måde, men du er ik den eneste, som har prøvet dette trick...