Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kammerat og mig starter indie game firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino jeg har lige meldt mig til fordi mig og en kammerat pønser nemmelig på at begynde at lave nogle spil.

Vi er begge startet i 1. G i år på HTX Viborg og begynder her i denne uge at lave vores første spil.

De første spil der skal laves bliver nogle små flash spil som vi putter på http://kongregate.com/ hvor vi får 25-50% af reklame indtægterne. Vi regner dog ikke med at det er mere end 3$ USD til at starte med. Men det er kun en begyndelse.

Efter vi har lavet nogle flash spil så vil vi lave spil på den game engine der hedder jMonkeyEngine som man skriver i java på. Spillene har vi tænkt os at uploade på http://www.IndieDB.com/ hvor at de så kan blive puttet på den spil klienten Desura (ligesom steam bare mere orienteret til indie spil og virker på Windows/Linux lige nu, kommer dog senere til Mac)

Det er hvad der er blevet planlagt indtil videre og jeg vil gerne hører jeres meninger om det :)

Kasper "Rensdyr" Steensig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 23:08
Ideen er slet ikke dum.
Dog tror jeg i vil få mere succes med at lave Smartphone spil. Enten til iOS eller Android.

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 23:09

Go for it :) Har i ideerne til spillene og den tekniske know-how til at lave dem så kom da for sulan i sving :)

lær evt hen af vejen noget omkring cocoa el. lign. og udvikl apps (el spil) til iphone/ipad også? :)

Held og lykke!

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 03:43

Kig evt. på Unity3d som kan lave til både mobile og PC + Mac. Det er en kanon motor.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)