Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis ide!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blogger som nogen ved om ideer, eller det vil sige, jeg skriver en masser ideer på en blog :-)

Jeg har fået en ide, som jeg synes er kanon, gør jeg altid, men kunne godt tænke mig at hører om det var en fagkyndig smed eller VVS, der kan fortælle mig om det overhovedet er muligt at lave noget ala min ide. 

Helt enkelt, en vandhane på badeværelset, hvor man lige som på sin boremaskine, skal holde en sikkerhedsknap inde for at den virker, mine børn er nemlig nogle svin med vandet på badeværelset. Du kan eventuelt læse hele idebeskrivelsen her, Ide nr. 47

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en skide go ide.

Hvis du kan lave en plastic dims, der er flot og passer til alle vandhaner, så er der sku penge at hente.

En lille slags prop, der på en eller anden måde kan drejes til on / off på en så tilpas speciel måde, at et barn ikke kan gennemskue det, eller er stærk nok.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:

Jeg blogger som nogen ved om ideer, eller det vil sige, jeg skriver en masser ideer på en blog :-)

Jeg har fået en ide, som jeg synes er kanon, gør jeg altid, men kunne godt tænke mig at hører om det var en fagkyndig smed eller VVS, der kan fortælle mig om det overhovedet er muligt at lave noget ala min ide. 

Helt enkelt, en vandhane på badeværelset, hvor man lige som på sin boremaskine, skal holde en sikkerhedsknap inde for at den virker, mine børn er nemlig nogle svin med vandet på badeværelset. Du kan eventuelt læse hele idebeskrivelsen her, Ide nr. 47

Ideer får du da nok af :D Læser med glæde hver gang..

Komplet off-topic. Hvilket font-sæt bruger du på siden? :P

Go' aften 

mvh 

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde egentlig tænkt den skulle bygges ind i selve vandhanen, men du har nok ret, man burde kunne fremstille et aggregat til montering på eksisterende vandhaner... hmmm, der skal vist fintænkes (Frem med snapsen som bedstefar altid sagde)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thasje:
Ideer får du da nok af :D Læser med glæde hver gang..

Mange tak, ikke fedt at skrive uden læsere :-) Og håber stadig at jeg for det første ender med IDEEN til mig selv (og bare rolig der er nogen jeg ikke har offentliggjort), men også at nogen måske kan gribe en af ideer, forbedre den og lave en forretning på det, bedre markedsføring end at folk tjener penge på dine ideer findes ikke :-)

Thasje:
Komplet off-topic. Hvilket font-sæt bruger du på siden? :P

No problem, den hedder Cuprum

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:
Mange tak, ikke fedt at skrive uden læsere :-) Og håber stadig at jeg for det første ender med IDEEN til mig selv (og bare rolig der er nogen jeg ikke har offentliggjort), men også at nogen måske kan gribe en af ideer, forbedre den og lave en forretning på det, bedre markedsføring end at folk tjener penge på dine ideer findes ikke :-)

Jeg læste i en anden tråd at i var nogle stykker der ville etablere en art ideforum?

Hvordan går det med det?

For kan da huske mens jeg har læst nogle af dine ideer at jeg havde små modificeringer der relativt 'let' gjorde dem mere anvendelige/mere effektive fx :) - og det giver jeg da gerne videre - så din ide kan 'fintænkes' og er 'lige til at samle op' for hvem der måtte finde den brugbar :P

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen vi er i gang, og det er på vej, så steady now :-)

Og skriv ENDELIG inputs på bloggens også ;-) (Google likes that)

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En idé til din blog: 

Tilføj en titel til hver ide i overskriften. Det er meget mere motiverende for mig som læser, at klikke rundt mellem dine ideer, når jeg får en beskrivende titel, istedet for kun idé-nummeret. Desuden er det også gavnligt i SEO øjemed.

Jeg kan godt lide ideer og ville lige checke dit site ud, man da jeg så man ikke kunne se andet end idénummeret var jeg per instinkt ved close tab'en med dit site, efter at læst din første. Tænkte jeg ville dele det.

..Og måske i øvrigt tilføje en "related ideas"  i bunden af hver idé, og måske inddele i kategorier. Som det er nu har man som bruger ingen mulighed for at browse rundt mellem ideer man har interesse i, uden at kigge alt igennem.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!!! Og du har helt ret! Mange tak!

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

KLnd:
Tilføj en titel til hver ide i overskriften

Håber du har noteret at jeg har taget dit råd til mig og navngivet mange af de gamle ideindlæg, samt selvsagt alle senere ideer, og seneste Nr.65

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)