Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback, og et enkelt spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Jeg vil gerne høre jeres mening om voks-siden.dk. Jeg har lige fået lavet hjemmesiden af Martin, som virkelig kan sit kram indenfor WordPress. Det tog ingen tid for Martin at bikse hjemmesiden sammen, og få tabellerne til at virke optimalt.

Men det er egentlig ikke det min tråd skal handle om.

Jeg vil gerne have lidt feedback på hjemmesiden. Hvad synes i om themet, og ikke mindst tabellerne

Derudover vil jeg meget gerne høre jeres mening omkring hvordan jeg skal sætte det op. Forhandlerene sælger fra 1 til 32 styk, og jeg kan af gode grunde ikke have priserne på 32 styk af hvert produkt. Derfor skal jeg have nogle bestemte antal, som jeg sammenligner priserne på, men hvilke synes i ville være bedst at sammenligne priserne på - hvor mange bruger i eventuelt selv?

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 19:27

Jeg lader den lige komme på forsiden igen. Jeg vil meget gerne høre hvilke antal i synes jeg bør sammenligne.

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:05

Der mangler struktur og man let kan læse teksten og en del mere tekst om dine produkter 

• i alt for meget på forsiden lav kort om enkel og læs mere 
  • komme rundt hurtigt på siden er umuligt da der ikke er en menu så man hurtigt kan klikke videre til et andet 
  • produkt man skal hele tiden til bag forsiden
  • der er ingen produktbeskrivelser om hårvoks lav en tekstgrå
  • lyse grå tekst farve er meget svær at læse på lysere grå farve , vælge her sort som tekst farve .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 20:50

Jeg vil super gerne vide, hvor mange antal af hver voks der burde sammenlignes.

Målet er at få sammenlignet priserne på produkterne, indenfor 4 antal styk. D

Kunne være 1 styk, 2 styk, 4 styk og 32 styk. Måske køber folk ikke 32 voks, så derfor vil jeg gerne høre hvor mange i køber hver gang i køber voks ind.

Nogle på Amino må da bruge voks :)

.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)