Jeg er i de seneste uger begyndt på et projekt indenfor affiliate marketing nærmere omhandlende e-mail marketing. Projektet er indtil videre gået rigtig fint, og jeg planlægger at udvide det.
Det er netop her jeg søger en partner, der har erfaring indenfor dette felt - gerne med mulighed for at skaffe mails til vores eksisterende database.
Skriv gerne såfremt, at du/I er interesseret.
Mvh Martin
Få rabatter på butikker med et MEXO medlemskort. Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.
Jeg er i de seneste uger begyndt på et projekt indenfor affiliate marketing nærmere omhandlende e-mail marketing. Projektet er indtil videre gået rigtig fint, og jeg planlægger at udvide det.
Det er netop her jeg søger en partner, der har erfaring indenfor dette felt - gerne med mulighed for at skaffe mails til vores eksisterende database.
Skriv gerne såfremt, at du/I er interesseret.
Mvh Martin
Advarsel
Hold øjnene åbne for hvordan disse adresser og ting er indsamlet. På et arrangement i Køge for nylig fortalte en "succesrig" guru på dette område hvordan de lavede falske konkurrencer, og åbenlyst brød register og markedsføringsloven.
25000 adresser som du ikke har ret til at sende email til takseres til 100kr pr. email eller 25 mio kr. i bøde pr. udsending. Pas på hvad du gør - kriminelle handlinger er du ikke beskyttet mod uanset din virksomhedsstruktur.