Der skulle selvfølgelig stå gode-a-kasser.dk :D |
dk-a-kasser.dk ledig
dansk-a-kasser.dk ledig
Der skulle selvfølgelig stå gode-a-kasser.dk :D |
dk-a-kasser.dk ledig dansk-a-kasser.dk ledig |
Tak for nogle gode idéer. Men hvordan forholder det sig i forhold til SEO. Hvad ville være bedst. Jeg er mest til en side som akasse-service.dk uden for mange bindestreger o.lign. Men hvis jeg kan få 20-30% eller mere trafik med et andet domæne, så gør jeg naturligvis det. Hvordan forholder det sig? :) |
Sammenligning af TV pakker.
Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk
Hvilket tld du vælger har ingen betydning i forhold til SEO. Dk er dog altid at foretrække hvis det er ledigt, men har selv f.eks. .net domæner der performer glimrende selvom de er skrevet på dansk og til danskere. Personligt vælger jeg altid domæner uden bindstreg - så hellere et godt .net .nu eller .com |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
|
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Jeg synes dog problemet ligger lidt i at konkurrencen er så stor på akasser, at det skal være det bedste iht. SEO. Kan jeg få en højere placering i Google, ved .dk end .nu. er et .dk domæne naturligvis at fortrække. |
Sammenligning af TV pakker.
Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk
Som sagt, når det kommer til SEO er der ingen forskel på hvilket TLD (domæneendelse) du vælger. |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=182192 |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig