Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - Hvad er Jeres erfaring ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Jeg er er - med langsomme skridt - ved at samle mod til at investere i en webshop, som jeg selv skal drive.
Mit kendskab til kodning er desværre ikke-eksisterende, så jeg har været ved at se på hvilke muligheder der er, for 'færdiglavede' webshops. Er flere gange stødt på hjemmesiden Shopify, som ser ud til at kunne tilbyde det jeg søger - i hvert fald selve webshop-delen.

Her på siden støder jeg dog aldrig på anbefalinger af Shopify, så jeg tænker om det blot ikke er særlig udbredt - eller om det er fordi, at I mener det ikke er det bedste alternativ ?
I så fald må i gerne smide et par gode råd her.

NB: Jeg er mest grafisk (og sproglig) orienteret, så selve hjemmesidens opbygning med: Startside, produkter (inkl. billeder), Spørgsmål og Svar o.l. noget jeg selv kan lave, tror jeg, da jeg har Adobe Dreamweaver til rådighed. Men det er selve håndteringen af varekurv, automatisk sende kvittering til kunde pr. mail, håndtering af de penge kunden betaler osv., som jeg ikke har kendskab til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:30

Hej M-Jensen

Jeg er varm fortaler for Shopify og driver selv to shops på systemet - www.fairtime.dk og noon.fairtime.dk

Er overordentligt tilfreds med det, det spiller 100%, er hurtigt og ikke mindst klippestabilt. I forhold til et "gratis" system som Magento, er det ikke billigt at bruge, men du får til gengæld et produkt, som virker ud-af-boksen, hvor du ikke skal bekymre dig om hosting af shoppen.

Som du selv nævner, findes der en lang række færdige designs, som man kan bruge som udgangspunkt for en ny shop. Og med den rette tilpasning bliver shoppen hurtigt til ens "egen". Jeg tilbyder en service på www.themebox.dk, hvor du kan få lavet en sådan tilpasning for en fornuftig pris.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du gerne vil have uddybet muligheder i Shopify.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48

Husker jeg korrekt, hvis jeg siger at man ved at bruge Shopify, ikke selv behøver betalings gateway og indløsningsaftale? Eller er det noget jeg har bildt mig selv ind?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:54

Det er ren indbildning Smile

Der er to danske gateways, som har integration til Shopify - det er Quickpay og ePay.

Man skal selvfølgelig have en indløsningsaftale med NETS også.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)