Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskatten afskaffes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Multimedieskatten afskaffes formodentlig:

http://www.ft.dk/RIpdf/samling/20101/beslutningsforslag/b141/20101_b141_som_fremsat.pdf

Hvilken betydning har det for mig som enkeltmandsvirksomhed og min mulighed for at trække mobil, internet, computer med videre fra i skat?

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 08:03

Interessant. De der har mobiltelefon eller fx bærbar pc som selvstændig har jo benyttet lovgivningens muligheder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beslutningsforslaget er fremsat før valget og blev ikke færdigbehandlet før valget blev udskrevet. Derfor frafalder det automatisk. Hvis Liberal Alliance stadigvæk mener, at det skal ske en ændring kræver det genfremsættelse af forslaget.

Men hvis multimedieskatten blot afskaffes vil du stadigvæk have fradrag for dit erhvervsmæssige forbrug (dvs. mere administration, da du skal trække det private forbrug ud).

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 08:14

Ifølge JyllandsPosten vil forslaget blive fremsat igen:

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2593346.ece?ref=eblistermest

Tak for svaret - så er det en bedre forretning for mig, hvis multimedieskatten beholdes :)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:00

Lasse:

...så er det en bedre forretning for mig, hvis multimedieskatten beholdes :)

Ja, det har hele tiden været en god ordning for selvstændige, så vi ser helst ikke denne beskatning afskaffet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:15

Martin E. Jensen:
a, det har hele tiden været en god ordning for selvstændige, så vi ser helst ikke denne beskatning afskaffet.

hvordan mon med ansatte i et selskab som ApS eller A/S (ved godt at momsen skal fratrækkes efter andel firma og privat) - men hvis den MM skatten afskaffes, vil de så ikke fortsat som ansatte - også selv om det skulle være chefen eller en enlig chef - kunne ha telefonen firmabetalt uden at skulle dele selve regningen mellem ApS og sig selv som ansat?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Hej.

Som før MM-skat fri telefon med sats for beskatning(bliver nok 250 kr. pr. måned).

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)