Du læste rigtigt. Ligenu og aftenen kan man få et gratis toplink ved at tilmelde sin side til |
Sidste gang jeg lavede en tråd med link katalog så blev det slettet. Mon ikke også denne her gør
Du læste rigtigt. Ligenu og aftenen kan man få et gratis toplink ved at tilmelde sin side til |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Du har en lille fejl i den mail man får når man tilmelder sig ;) http://screencast.com/t/QeNf9KOa2 |
Nej, Emil. Tråden med tilbud om gratis toplink bliver ikke slettet. Henriks indlæg med tilbud om linkbuilding er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig". |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Helt iorden. Må jeg hoppe ind og tilbyde et gratis link i en tråd så? |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Lige en tilføjelse... Hvis i wil mig noget, så er det i PM, det foregår.. jeg besvarer ikke henvendelser om noget som helst herinde, mit indlæg er for at give aminoer et godt tibud, ikke for at spamme amino EOL. |
Emil, du kan, som alle andre PLUS medlemmer, poste tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig". |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn