Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en webhandel idé. Hvad synes i om den??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Asperup
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere!

Jeg er en 17 årig dreng der overvejer at starte min egen internet handel op.

Jeg er meget ny inden for forretnings verdenen, men jeg trænger bare til et stor los af ideer og hjælpende bagi fra jer.

Jeg tænker over at lave en webshop som skal hede fancy.dk. (eller noget i den retning). Den skal udelukkende bestå af mange små fancy ting som både skal være stilfulde og moderne. Jeg gider ikke sælge billigt bras der kun virker en gang. Det skal være kvalitet.

Jeg kan hente ideer fra hjemmesiden her hvor man kan se de nyeste smarte ting og sager som folk synes er sjove. Derfra kan man så gå videre til producentens hjemmeside og købe deres produkter derfra.

Jeg kunne f.eks. sælge den her eller de her eller dem her.

Jeg har bare en række problemer og spørgsmål.

• Min penge beholdning er ikke særlig stor ( 20.000kr.) 
  • Er det noget folk gider at købe? - er der forretning i det?
  • Hvordan kommer jeg igang med en webshop? Kan man få nogle skabeloner? - jeg aner intet om hvordan man opbygger en hjemmeside.
  • Hvordan annoncerer jeg min hjemmeside uden for mange omkostninger?
Altså helt basalt. Hvordan kommer jeg igang med at lave min hjemmeside.
  • Er der nogen krav/ forhindringer jeg burde vide noget om?
Spørgsmålene er mange, og jeg vil nok stille masser af flere spørgsmål igennem denne debat.
På forhånd mange tak for hjælpen! Big Smile
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 18:17

Hejsa 

Du minder mig om selv for ½ år siden.

Jeg åbner snart op for egen webshop dog i en anden branche. 

Hvad med at vi kan tage en snak over skype, og så kan vi se hvor meget jeg nu kan hjælpe dig med.

Mvh.

Kristian L.A

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:35

Hej :)

Jeg er selv startet som selvstændig og ejer webshoppen www.Dulleshoppen.dk hvor jeg sælger Hair Extensions.

Allerførst skal du have en webshop.. Jeg har købt min for 7.500+moms hos www.schlebaum.dk - hils endelig fra Simone hvis du beslutter dig for, at det skal være hos ham, du køber webshop :)

Du skal være opmærksom på, at der er mange webshops, hvor du skal give flere tusinde per år og så er det nok mere overskueligt hvis du kun skal give få hundrede kroner om året.

Når du er 17 år, kan det være en god ide, at have fritidsjob ved siden af, så kan du få flere varer i shoppen løbende :)

Held og lykke med det, det ser rigtig spændende ud!

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 18:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er rigtig hvad Simone siger omkring at have et fritidsjob ved siden af. 

Jeg kan allerede mærke på budgettet er det ser lysere ud med en fast mdr. indtægt :) For f.eks. at holde de mdr. omkostninger i skak i svære tider. 

Ingen tvivl at der vil komme det. ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Asperup
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:00

Takker for den hurtige respons og gode svar.Skype-Smile

Jeg vil tjekke alt hvad i har skrevet og vil i hvert fald kigge på Schlebaum.dk samt amino.dk/freelancer og kravspecifikation.com.

Jeg kan sige at jeg har et fritidsjob i en Dagli Brugs, og tjener ca. 2ooo kr. i måneden.

Hvad synes i om konceptet? Er det en hjemmeside i vil besøge, og købe ting fra?

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 19:48

Det der Sorte notesbøger tiltrækker mig stærkt syntes jeg :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 20:09

krjen18:
Hvad synes i om konceptet? Er det en hjemmeside i vil besøge, og købe ting fra?

Synes helt klart det er et koncept der har potentiale. Synes også det tekst på den væg der ser ret fedt ud.

Når du er 17 år (ligesom mig i øvrigt) så kunne jeg forestille mig, at du er af den overbevisning, at der skal spares hvor der kan spares. Med hensyn til webshop system osv. vil jeg virkelig anbefale dig at bruge Magento, som er helt gratis. Eventuelt køb et billigt men samtidigt kvalitets webhotel hos https://meebox.net/da/ . Jeg har selv domæner der, og jeg kan 100 % anbefale dem, ligesom mange andre kan.

Når du har sparet på den front, vil der derimod være plads til at købe et flot design og have et lidt større budget til varer.

Jeg vil gerne hjælpe dig med at opsætte Magento, sætte dig ind i tingene og stå standby hvis du skulle mangle hjælp. Kvit og frit selvfølgelig - kontakt mig eventuelt på en PM hvis det skulle have interesse.

Min egen webshop ( http://www.ecotrend.dk/ ) kører selv på Magento. Så du kan da lige snuse forbi der og kigge lidt på funktionaliteten.

Held og lykke om ikke andet!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:21

Lidt off topic... Simone din side virke ret langsom... Er der andre som oplever det samme?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:26

Jeg vil gerne give dig et råd med hensyn til webshop :)

istedet for at købe webshops til flere tusinde kroner, så gør det på den simple og unikke måde. (min mening)

1. Installer prestashop på din hjemmeside (prestashop er gratis)

2. Gå ind på templatemonster.com og find et fedt template til din prestashop hjemmeside (seriøst, de har nogle rigtig flotte templates) pris for template, 140 dollars.

ALTERNATIV => Du kan også bruge Magento, eller Zen cart.

Gode links:

http://prestashop.com

http://templatemonster.com

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)