Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  FikseDimser.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle som har erfaringer med Visma, både WepShop og faktureringsprogrammet. Jeg er helt nystartet og er startet helt i det små, men jeg tror godt jeg kunne bruge noget i denne stil, og kan godt se det smarte i at det kan koble til regnskabsprogrammet.

Er det så smart som det virker til, eller.......... og er der måske andet i samme stil?

fiksedimser.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:47

Hej hej og godaften.

Nu skriver du Visma, Visma har flere produkter til flere størrelse af virksomheder, og uden at dømme dig så kunne du godt være en mindre virksomhed, og så er Visma Business fx en stor mundfuld, og Visma avendo er stadig et nyt produkt, uden de store tilvalgsmuligheder som fx e-conomic.dk .
Jeg vil anbefale e-conomic.dk og så vælge en af de mange webshops der findes dertil, så er du ret godt kørende for billige penge :)

Ha en god aften.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:23

Hej

Jeg kender ikke meget til alle funktionerne i Visma, men som Johnny rigtig nok siger, så kan e-conomic regnskabsprogram klare det du efterspørger – det kan nemlig ”snakke sammen med” forskellige webshops samt lave fakturaer og rykkere.

Jeg ved ikke om du har lagt dig fast på, hvilken webshop du vil bruge, men med e-conomic kan du i hvert fald vælge mellem 12 forskellige. Når der sker et salg i din webshop, vil informationerne automatisk blive overført til regnskabsprogrammet, som så laver fakturaen ud fra de informationer.

Her kan du læse mere om e-conomic som faktureringsprogram. Se også hvordan du laver en faktura.

Du kan jo starte med at prøve e-conomic gratis i 14 dage og se, om det er noget for dig.

Jeg håber i hvert fald, at du finder det rette program, og har du spørgsmål, så må du endelig sige til.

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)