Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Thumbs up" i Debatten ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg læst mange fede indlæg i debatten, hvor jeg bare tænker 'spot on' uden dog at jeg føler trang til at svare - og derfor har jeg ledt længe efter en 'synes om' eller 'thumbs up' knap, men kan ikke se nogen.

Synes egentligt det ville være en ok feature at have - hvis det er muligt! (Medmindre den er der allerede, men bare gemmer sig for mine bat-øjne)

Ikke sådan en 'nu smider vi den lige på Facebook, Twitter eller lign.' knap - men en knap som eventuelt er connected til vores Amino karma points? Og hvor tjekker man forresten lige dem?

Tak =)

Lykke

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:38

Hej,

Du kan faktisk give stjerner, op til 5 af slagsen, det er måden det gøres på Amino...

Mvh,

Peter

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:56

Peter Skouhus:

Du kan faktisk give stjerner, op til 5 af slagsen, det er måden det gøres på Amino...

Rigtigt, men det kan man først efter et vist antal indlæg - 200 mener jeg det er.

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 14:00

OK - så det er derfor jeg ikke kan se stjerner?

Kunne godt tænke mig, at der var en anden mulighed eller at man ikke behøvede så mange indlæg/posts før man kunne give stjerner.

Men tak for svaret :)
Lykke

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:06

Den gemte sig godt, men nu fandt jeg artiklen: Hvordan stemmer jeg på et debatindlæg?

Du kan godt se stjerner, men ikke tildele dem, før du når 250 karmapoints (ikke 200 indlæg, som jeg skrev før).

Du må ud at skrive løs i debatten - hvis du skriver gode indlæg, når du hurtigere op på de 250 points, da andre kan tildele dig stjerner :o)

(du mangler 31 points, før du når de 250)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:12

Som nævnt er der mulighed for at give mellem 1 og 5 stjerner, når man har opnået et vist antal karmapoints.

Men bortset fra det ville like/dislike give en del mere mening, når man kigger på, hvordan folk bruger stjernerne. I 9/10 tilfælde bliver der enten tildelt 5 stjerner eller 1 stjerne. 2, 4 og 4 stjerner bliver stort set ikke brugt, og 2 og 3 stjerner bliver ikke opfattet meget anderledes end 1 stjerne.

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 14:15

+ en pludselig dårlig stjerne-givelse kan vel give et mere negativt resultat? Dunno ;)

Må bare skrive lidt mere - men der skal jo gerne være lidt mening bag også ^^

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09

Lykke:

+ en pludselig dårlig stjerne-givelse kan vel give et mere negativt resultat? Dunno ;)

Må bare skrive lidt mere - men der skal jo gerne være lidt mening bag også ^^

Nu har du over 250 karma point jeg gav dig lige 2 X 5 stjerner nu kan du give alle de gode indlæg stjerner StarStarStarStarStar

ved at give plus stjerner stiger man i point og disse her gave i alt 16 point der var nok til du nu kan give stjerner til andre personer

God mandag aften med stjernerne StarStarStarStarStar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)