Hej, jeg skal til at starte et tøjfirma. Jeg har derfor fået designet noget tøj, som skal fremstilles. Derfor søger jeg en systue, som kan fremstille mit tøj billigt, og i god kvalitet. Jeg leder altså efter et firma, som håndter alt kommunikation med systuen, altså vil jeg gerne have en som befinder sig i Danmark, som jeg har kontakt til, som har kontakt til systuen. Er det realistisk, og kender i eventuelt et firma der tilbyder denne service? Endnu bedre ville være et dansk firma som har base i Danmark, og ejer systuer i udlandet. |
Systuer til Tøjproduktion (SØGES)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Vi er en dansk tøjproducent i Thailand. Spring mellemledene over, og kontakt os direkte på; lars@amarisas.com Læs gerne om vores betingelser osv. på; www.amarisas.com Hilsen, Lars Larsen |
Hej. Jeg har en systue i Allerød, som er god til mindre produktioner. Jeg udføre også konstruktins og graduering. Ring til mig for at høre nærmere. Med venlig hilsen Syposen Malene Houmøller tlf: 48 14 12 29 |
Hej |
Hej. Har du fundet nogen der kan fremstille?? Ellers ring til 30 57 54 00 Mange hilsner Jens mail: degn@besked.com |
Agas Styllus |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)