Jeg har lige startet op i Holbæk CNC som beskæftiger sig med cnc fræsere,laser,plasma og cnc drejebænk og vil hører om der er nogle som har gode idéer til effektiv og forholdsvis billig marketing og reklame , det skal så siges at jeg markedsført mig på fb og dba
Ja og så mund til mund metoden er jo heller ikke det værste der kan ske, så hvis i har forbindelser eller kender nogen som har relationer til cnc branchen eller har brug for sådanne maskiner, kunne det være et interssant emne
Umiddelbart ville jeg foreslå, at du/i lavede en hjemmeside til at starte med. Det virker mere troværdigt, især ved salg på dba, når man kan referere til egen hjemmeside.
Jeg ved ikke, om i har en i forvejen, men den er ikke umiddelbart at finde på google. Hvis tilfældet er, at i har en, ville jeg SEO optimere den.
Jeg har lige startet op i Holbæk CNC som beskæftiger sig med cnc fræsere,laser,plasma og cnc drejebænk og vil hører om der er nogle som har gode idéer til effektiv og forholdsvis billig marketing og reklame , det skal så siges at jeg markedsført mig på fb og dba
Ja og så mund til mund metoden er jo heller ikke det værste der kan ske, så hvis i har forbindelser eller kender nogen som har relationer til cnc branchen eller har brug for sådanne maskiner, kunne det være et interssant emne
Med venlig hilsen
Kristian Stage
Stage Design/Holbæk CNC
Hej Kristian. Som der ellers bliver nævnt er en hjemmeside en god start. Der er dér folk søger hen for info om dig og din virksomhed, og er derfor det første kontaktpunkt i mange tilfælde.
Derudover er jeg jo en stor fortaler for film som kommunikationsvej. Det skal jeg jo naturligvis være i og med det er min levevej og det jeg tror på, men vi her hos Bright Beetle ser ofte at en kort film der skærer ind til benet på hvad I er for nogen og hvorfor I gør hvad I gør, kan skabe resultater. Samtidig er det noget der kan differentiere jer ift. konkurrenter, og en potentiel kunde kan med det samme bedømme jeg som en eventuel samarbejdspartner.
Vi holder selv til i Holbæk - Vi kommer gerne forbi over en kop kaffe og hører lidt nærmere om jeres virksomhed og præsenterer nogle idéer til et budget der passer jer :)