Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drengerøvspris på din næste hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer!

På søndag skal jeg på studietur til Barcelona, og som de fleste nok ved handler det om at få en masse oplevelser, byture og drengerøvs historier med hjem derfra...

Derfor tilbyder jeg i denne uge hjemmesider til drengerøvspriser! Mindre firmasider, personlige sider, blogs og alt andet i den mindre kategori med priser mellem 1000 og 1500 kroner.
Hjemmesiden bliver bygget op i enten Wordpress eller SiteCake CMS, og designet bliver vi enige om udfra dine ønsker og efterfølgende udkast fra mig.

Til dem der ikke kender mig, kan jeg fortælle, at jeg de seneste år har siddet i eget firma som webdesigner og kreativ ide-guy - se meget mere på www.curomedia.dk.

For nyligt er vi fusioneret med nogle andre gutter fra København til firmaet Juusu.

Men i denne uge står det på freelance for jer! ;-)

Referencer kan ses her:
• www.curomedia.dk
Blachman
42RAW
• www.nikolajnoerbaek.dk

Den eneste betingelse der er, er at betalingen finder sted senest fredag 4/11-2011 - altså nu fredag. Det er selvfølgelig fordi pengene skal bruges dernede :-)

..til de hurtigste kan jeg garantere leveringstid inden afrejse søndag! 

Jeg glæder mig til at høre fra alle, der er interesserede i lækkert designede kval-hjemmesider til seriøst utrolige priser... Stik mig en PB eller en mail på nn@juusu.dk.

God søndag aften til alle!

Mvh.
Nikolaj Nørbæk

Juusu here and Juusu there..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 08:19

Nikolaj Nørbæk:
www.nikolajnoerbaek.dk

Holy snap! Der er fandeme en del kommentarer på den side der :) 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:33

Steff:

Nikolaj Nørbæk:
www.nikolajnoerbaek.dk

Holy snap! Der er fandeme en del kommentarer på den side der :) 

Det kaldes spam ;) I hvert fald i mine øjne hehe.

Ha en god dag

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:22

Hehe ja det er gået lidt spam amok :) Husk at få installeret Akismet hvis du ikke allerede har det..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58

prisen lyder ok , bare vis du kan gøre der ikke bliver totalt bomberet af kommentar fra andre 

Du sætter vel  de meste almindelig plug in på siden det står ikke i dette her tilbud , det ved vis er wordpress siden skal visse plug in ind på siden , jeg kender ikke alle navnene , men det gør webmaster sikkert  altså dig, du kan  sikkert råde mig til hvad gør min siden fungerer ideelt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 14:11

Mikael christiansen:

prisen lyder ok , bare vis du kan gøre der ikke bliver totalt bomberet af kommentar fra andre 

Du sætter vel  de meste almindelig plug in på siden det står ikke i dette her tilbud , det ved vis er wordpress siden skal visse plug in ind på siden , jeg kender ikke alle navnene , men det gør webmaster sikkert  altså dig, du kan  sikkert råde mig til hvad gør min siden fungerer ideelt

Hej Mikael!

Jeg installerer selvfølgelig Captcha, som gør at siden ikke bliver spammet. Det er helt med vilje, at jeg ikke har gjort dette på min blog - det var et eksperiment, som helt sikkert har vist sig at være virkende (eller uvirkende)... :-)

Jeg kan sagtens sætte de mest almindelige plugins, såsom kontakt-forn, nyhedbrev og SEO, ind, hvis du ønsker dette.

Mvh. Nikolaj

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 20:37

Der er stadig plads til et par ordrer oveni, så tilbuddet gælder stadig! :-)

God aften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:50
Hej

Kan du lave en konkurrence side,?

Altså hvor man ligger konkurrencer ind fra annoncør netværk ?

Blackface.dk -> Billig blackmask

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)