På søndag skal jeg på studietur til Barcelona, og som de fleste nok ved handler det om at få en masse oplevelser, byture og drengerøvs historier med hjem derfra...
Derfor tilbyder jeg i denne uge hjemmesider til drengerøvspriser! Mindre firmasider, personlige sider, blogs og alt andet i den mindre kategori med priser mellem 1000 og 1500 kroner. Hjemmesiden bliver bygget op i enten Wordpress eller SiteCake CMS, og designet bliver vi enige om udfra dine ønsker og efterfølgende udkast fra mig.
Til dem der ikke kender mig, kan jeg fortælle, at jeg de seneste år har siddet i eget firma som webdesigner og kreativ ide-guy - se meget mere på www.curomedia.dk.
For nyligt er vi fusioneret med nogle andre gutter fra København til firmaet Juusu.
Men i denne uge står det på freelance for jer! ;-)
Referencer kan ses her: • www.curomedia.dk • Blachman • 42RAW • www.nikolajnoerbaek.dk
Den eneste betingelse der er, er at betalingen finder sted senest fredag 4/11-2011 - altså nu fredag. Det er selvfølgelig fordi pengene skal bruges dernede :-)
..til de hurtigste kan jeg garantere leveringstid inden afrejse søndag!
Jeg glæder mig til at høre fra alle, der er interesserede i lækkert designede kval-hjemmesider til seriøst utrolige priser... Stik mig en PB eller en mail på nn@juusu.dk.
prisen lyder ok , bare vis du kan gøre der ikke bliver totalt bomberet af kommentar fra andre
Du sætter vel de meste almindelig plug in på siden det står ikke i dette her tilbud , det ved vis er wordpress siden skal visse plug in ind på siden , jeg kender ikke alle navnene , men det gør webmaster sikkert altså dig, du kan sikkert råde mig til hvad gør min siden fungerer ideelt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
prisen lyder ok , bare vis du kan gøre der ikke bliver totalt bomberet af kommentar fra andre
Du sætter vel de meste almindelig plug in på siden det står ikke i dette her tilbud , det ved vis er wordpress siden skal visse plug in ind på siden , jeg kender ikke alle navnene , men det gør webmaster sikkert altså dig, du kan sikkert råde mig til hvad gør min siden fungerer ideelt
Hej Mikael!
Jeg installerer selvfølgelig Captcha, som gør at siden ikke bliver spammet. Det er helt med vilje, at jeg ikke har gjort dette på min blog - det var et eksperiment, som helt sikkert har vist sig at være virkende (eller uvirkende)... :-)
Jeg kan sagtens sætte de mest almindelige plugins, såsom kontakt-forn, nyhedbrev og SEO, ind, hvis du ønsker dette.