Enig med TT - gode billeder - men alt efter hvad de skal bruges til ville jeg også primært vælge de bedste af dem hvor I er med. Som ren illustration på en tekstside kunne måske godt bruges nogle byggedetaljer uden mennesker - men så ville jeg primært vælge dem, hvor det ikke lige er værktøjet der er i fokus. Hellere vise nogle lækre håndværksmæssige detaljer - detaljer som måske faktisk er lidt svære at lave, men hvor man kan se I har gjort det pænt og/eller brugt gode materialer - frem for det bliver en værktøjsreklame.
Nu har vi stillads hele vejen rundt om huset, også ved gavlen. Har iøvrigt lige haft besøg af arbejdstilsynet, og de vil faktisk ikke have at du har sele på når du laver tagarbejde... :-)
din Fotograf skal have renset sit kamera :) eller der skal i hvertfald fjernes støvkorn på nogle af dine billeder :) bare lige inden du smider dem på din side.. ellers meget fine billeder :)
Det er sådan set meget korrekt :-) skal du være kort tid på taget, er det fint med sele på. Skal du lave tag over en længere periode, skal sikre dig ved at have stillads/rækværk hele vejen rundt om huset.
Det var ihvertfald det jeg fik at vide af arbejdstilsynet i sidste uge