Hej Tilmeld dig nyt linkkatalog og fa gratis toplink Alle der tilmelder sig via denne tråd, får et gratis toplink Link godkendes normalt indenfor 24 timer |
Tak jeg har lige tilføjet mig.
Hej Tilmeld dig nyt linkkatalog og fa gratis toplink Alle der tilmelder sig via denne tråd, får et gratis toplink Link godkendes normalt indenfor 24 timer |
Billige seo pakker
Så er jeg tilmeldt |
.
Hej, Dit indlæg med tilbud om linkbuilding er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig". For god ordens skyld beder vi om, at tilmeldinger ikke annonceres tilmeldt eller godkendt i tråden. På forhånd tak. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej John Hvad er lige arsagen til det? Jeg kan se at linkdog og linkguiden har kort lign trade med masser af svar i uden du har grebet ind ?? Og ligeledes hvorfor har du overstreget en linie ?
|
Billige seo pakker
Ja denne tråd bliver meget snart lukket... |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det er fordi denne slags tråde, viser erfaringen, udvikler sig til en lang række "jeg har tilmeldt mig" " det har jeg også" "tak for det" og "du er godkendt" kommentarer som kun bidrager med støj på detbatten. Derfor vil vi gerne at den slags "private beskeder" uden interesse for andre, bliver holdt udenfor debatten. De gamle tråde bliver ved med at stå, vi moderere ikke med tilbagevirkende kraft :-) God søndag |
Min tråd blev låst og derefter lukket... Why? Det var også bare en "tilmeld dig" jeg skrev ikke "du er godkendt" eller "tak for det" - så vidt jeg husker. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Sorry jeg syntes da det var naturligt at svare i forumet....hvorfor skulle det være et problem at skrive man har tilmeldt sig, syntes jeg har set det i andre tråde også i dem jeg har startet i et godt tilbud. Syntes ikke denne post hører til i et godt tilbud og slet ikke efter at det nu kun er amino plus medlemmer som kan poste der. |
takker det er altid godt med et ekstra link i kassen :-) |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk