Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld dig nyt katalog og fa gratis Toplink

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tilmeld dig nyt linkkatalog og fa gratis toplink

Linkkatalog

Alle der tilmelder sig via denne tråd, får et gratis toplink

Link godkendes normalt indenfor 24 timer

Billige seo pakker

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 07:46

Tak jeg har lige tilføjet mig.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 08:21

Så er jeg tilmeldt

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:25

Hej,

Dit indlæg med tilbud om linkbuilding er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig".

For god ordens skyld beder vi om, at tilmeldinger ikke annonceres tilmeldt eller godkendt i tråden.
Interesserede bedes i stedet sende tilmeldingerne til trådstarter i PB (Personlig besked).

På forhånd tak. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:23

Hej John

Hvad er lige arsagen til det? Jeg kan se at linkdog og linkguiden har kort lign trade med masser af svar i uden du har grebet ind ??

Og ligeledes hvorfor har du overstreget en linie ?

Billige seo pakker

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:24

Ja denne tråd bliver meget snart lukket...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjenester-dk:
Hvad er lige arsagen til det? Jeg kan se at linkdog og linkguiden har kort lign trade med masser af svar i uden du har grebet ind ??

Det er fordi denne slags tråde, viser erfaringen, udvikler sig til en lang række "jeg har tilmeldt mig" " det har jeg også" "tak for det" og "du er godkendt" kommentarer som kun bidrager med støj på detbatten.

Derfor vil vi gerne at den slags "private beskeder" uden interesse for andre, bliver holdt udenfor debatten.

De gamle tråde bliver ved med at stå, vi moderere ikke med tilbagevirkende kraft :-)

God søndag
/Brian 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:32

Brian Reinhold Jensen:

Tjenester-dk:

Det er fordi denne slags tråde, viser erfaringen, udvikler sig til en lang række "jeg har tilmeldt mig" " det har jeg også" "tak for det" og "du er godkendt" kommentarer som kun bidrager med støj på detbatten.

Derfor vil vi gerne at den slags "private beskeder" uden interesse for andre, bliver holdt udenfor debatten.

De gamle tråde bliver ved med at stå, vi moderere ikke med tilbagevirkende kraft :-)

God søndag
/Brian 

Min tråd blev låst og derefter lukket... Why? Det var også bare en "tilmeld dig" jeg skrev ikke "du er godkendt" eller "tak for det" - så vidt jeg husker.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 10:33

John Nielsen:

Hej,

Dit indlæg med tilbud om linkbuilding er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig".

For god ordens skyld beder vi om, at tilmeldinger ikke annonceres tilmeldt eller godkendt i tråden.
Interesserede bedes i stedet sende tilmeldingerne til trådstarter i PB (Personlig besked).

På forhånd tak. Skype-Smile

Sorry jeg syntes da det var naturligt at svare i forumet....hvorfor skulle det være et problem at skrive man har tilmeldt sig, syntes jeg har set det i andre tråde også i dem jeg har startet i et godt tilbud.

Syntes ikke denne post hører til i et godt tilbud og slet ikke efter at det nu kun er amino plus medlemmer som kan poste der.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 12:16

takker det er altid godt med et ekstra link i kassen :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)