Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt... Hvordan og hvorledes???!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Da jeg står og er ved at færdiggøre forretningsplanen for min måske kommende virksomhed, er jeg løbet lidt ind i et "problem".

Den ydelse jeg ønsker at sælge vil foregå via et abonnement kunden tegner hos mig a 6 mdr. varighed, og herfra kommer mit spørgsmål. En sådan kontrakt er det noget der skal laves hos en advokat eller hvordan og hvorledes? og i så fald, hvad vil en given kontrakt koste?

På forhånd tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:20

hvad er det for et  produkt - service ydelse?

har du nogle ideer selv igang ?

hvad er dit budget ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Oct 11
Skrevet kl. 02:29

Produktet er jeg ikke interesseret i at offentliggøre, og heller ikke budgettet... Kan heller ikke rigtig se hvad relevans det har til det spørgsmål jeg ønsker svar på, medmindre det selvfølgelig er af ren nysgerrighed du vil vide disse ting ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:43

Denhøje:

Produktet er jeg ikke interesseret i at offentliggøre, og heller ikke budgettet... Kan heller ikke rigtig se hvad relevans det har til det spørgsmål jeg ønsker svar på, medmindre det selvfølgelig er af ren nysgerrighed du vil vide disse ting ;-)

vis er mobil telefon er der forskel og vis det er service ydelser du tilbyder på abonnent 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Oct 11
Skrevet kl. 02:54

Ok men kan sige så meget at det intet har med telefoni at gøre!!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 02:59

Denhøje:
En sådan kontrakt er det noget der skal laves hos en advokat eller hvordan og hvorledes? og i så fald, hvad vil en given kontrakt koste?

Ikke nødvendigvis. Men jeg vil anbefale at du vender den med en advokat, så du slipper for ubehagelige overraskelser. Hvad det koster, afhænger af hvilken advokat du bruger, hvor meget tid advokaten skal bruge og hvordan denne afregner sit tidsforbrug. Så det kan man ikke svare på.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)