Da jeg står og er ved at færdiggøre forretningsplanen for min måske kommende virksomhed, er jeg løbet lidt ind i et "problem".
Den ydelse jeg ønsker at sælge vil foregå via et abonnement kunden tegner hos mig a 6 mdr. varighed, og herfra kommer mit spørgsmål. En sådan kontrakt er det noget der skal laves hos en advokat eller hvordan og hvorledes? og i så fald, hvad vil en given kontrakt koste?
Produktet er jeg ikke interesseret i at offentliggøre, og heller ikke budgettet... Kan heller ikke rigtig se hvad relevans det har til det spørgsmål jeg ønsker svar på, medmindre det selvfølgelig er af ren nysgerrighed du vil vide disse ting ;-)
Produktet er jeg ikke interesseret i at offentliggøre, og heller ikke budgettet... Kan heller ikke rigtig se hvad relevans det har til det spørgsmål jeg ønsker svar på, medmindre det selvfølgelig er af ren nysgerrighed du vil vide disse ting ;-)
vis er mobil telefon er der forskel og vis det er service ydelser du tilbyder på abonnent
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En sådan kontrakt er det noget der skal laves hos en advokat eller hvordan og hvorledes? og i så fald, hvad vil en given kontrakt koste?
Ikke nødvendigvis. Men jeg vil anbefale at du vender den med en advokat, så du slipper for ubehagelige overraskelser. Hvad det koster, afhænger af hvilken advokat du bruger, hvor meget tid advokaten skal bruge og hvordan denne afregner sit tidsforbrug. Så det kan man ikke svare på.