Hej Bruun.
Jeg er også igang med at lave SEO på min hjemme side. Jeg har også et lille tømre firma. Jeg har haft en af min kammerater til at hjælpe mig, som er rimelig hård til det. Han har nævnt nogle af de ting der var vigtigst for mig lige nu her jeg kunne gøre, og som jeg nemt selv kunne gøre. Han kaldte det de lavest hængende æbler.:) Der hvor jeg fik mest ud af mindst arbejde.:) Men der er vidst rimelig mange ting man kan gøre.
1. Ændre title navnet på dine sider på din hjemmeside til det du kan vil finde på. På min hjemmeside har jeg f.eks mange steder tømrer og ingeniør i Horsens, som title navn.
2. Have dine overskrifter på det du gerne vil findes på. Der har jeg igen tømrer og ingeniør i Horsens.
3. Have i din tekst de ord du gerne vil findes på. tømrer og ingeniør i Horsens..:)
4. Du skal have links til og fra din hjemmeside, gerne med de ord du gerne vil findes på. Her kan du f.eks. gå ind på forskellige debat forumer, og i et indlæg få linket til din hjemmeside med de ord du gerne vil findes på. Hvis du ikke har lagt mærke til det, men lidt på samme måde som jeg har gjort.:)