Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS kan bruges?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg påtænker at lave et site der på mange måder minder om boligsiden.dk den største forskel på den side og min side er at folk selv opretter annoncerne. Hvor de på boligsiden bliver hentet fra de forskellige ejendomsmæglere.

Er der nogen af jer, der har en idé til et CMS der kan løse den opgave? Eller skal man til at programmere fra bunden?

Altså brugeren der ønsker at oprette en annonce skal kunne: logge ind, oprette annonce, evt udfylde prædefinerede felter, og til sidst publicere annoncen i den rigtige kategori.

Brugeren der ønsker at benytte sitet, skal blot have en oversigt over kategorier og selvfølgelig muligheden for at søge deri.  Evt søge via et kort. Her tænker jeg på noget google maps API, det burde være muligt at integrere. 

Håber I har en idé til et CMS og evt moduler/pluginns der kan løse opgaven

mvh

Rikke 

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 15:45

Jeg har ikke selv benytte mig af dette system, men tror måske det kan bruges:

http://www.irealtysoft.com/demo.html

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Dette ville man sagtens kune lave i Drupal. Drupal er meget fleksibelt men tilgængæl er det os lidt svære at sætte sig ind i end f.eks. Wordpress efter min mening, men efter man lære det, ville det ikke være det store problem at sætte sådan en side op.

Evt kan du også kigge på Open Reality som er et CMS præcist til dette formel (har dog ingen erfaringer med det selv)

Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:29

Det er desværre nok noget der skal specialudvikles. Hvis du giver mig nogle flere oplysninger vil jeg gerne skrive et tilbud til dig. Du kan evt. sende mig en mail på thk@instinct.dk, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Active-dogs.dk Skrevet kl. 17:38

Christian - tak for linket :-) 

Jacob - Jeg har faktisk lige kigget lidt på dupal, men var lidt usikker på hvilke moduler der evt skulle installeres, det må jeg lige kigge lidt mere på. Jeg tror også jeg vil prøve at kigge lidt på det der Open Reality, tusind tak for rådene :-)

Thomas, ja det kan godt være du har ret i at det skal udvikles til lige mit formål. Men hvis jeg kan komme om det med et CMS jeg selv kan tweake lidt rundt med vil det være dejligt. :-)

Ellers må jeg i gang med at lave noget fra bunden af.  
Ellers tusind tak for dit tilbud :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)