Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook reklame.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtig spottet Emil.

Algoritmen er endda en del "hårdere" i sin eksekvering end du først lige antager.. Jeg tænker eksponering for omkring 700-800 i omkring 2-3 minutter, hvis og såfremt der ingen interaktion er med linket.

Kig eventuelt på http://www.imediaconnection.com/content/28429.asp for en dybere forståelse for algoritmen bag facebook's news feed.

Fra Valby
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:04

Hej igen.
- Nu vil jeg ikke skrive så meget om det er lovligt eller ej, men mere om det andet. Det skal lige siges, at vi ikke laver lead kampanger, så hvor mange der faktisk klikker sig ind på linket er irrelevant for os. Vi skriver også altid, til evt kunder at der er mugelighed for at komme ud til 73.000 mennesker, og ikke at det kommer ud til 73.000.

Nogle vil nok mene det er at snyde evt kunder, men vi garanterer ikke hvor mange klik eller lign, de får ud af deres kampagne. 

Folk syntes ikke godt om vores side for at få reklame om noget helt andet, men sådan er det overalt. Der er bannere ude i siden af facebook, der er reklamer i næsten alle aviser (også deres hjemmesider), der er reklamer hvis du har en gratis mail konto og der er reklamer når du ser en video på youtube. Folk klikker ikke ind på nogen af disse sider, bare for at tjekke reklamerne ud, men det har vel stadig en positiv virkning siden alle bliver ved med at reklamere, og der stadig er gode (og lette) penge i det.

Mvh Emil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11

Du har ikke helt fanget min pointet fra min video i denne tråd Emil.

dot.com blev skabt som et forretningsområde, sociale medier blev skabt af behov. 

Så hvis i gennem et socialt medie forsøger at sælge uden at indgå relationer og skabe velvillighed i jeres fællesskab først, så tør jeg godt æde min onkels hat på, at virksomheder vil opnå langt større effekt af en facebook reklame kampagne som er skræddersyet til virksomhedens målgruppe til 50 kr. end at betale jer x antal kroner for, at sende et link ud til 73000 vindueskiggere, 73000, hvor i blandt 700-1000 maximalt ser jeres produkt.

Tag i stedet for udgangspunkt I jeres fællesskab på facebook for den vej igennem, at skabe relationer, engagement og større hitrate på de links i kommer til at smide ud fra relateret emner og virksomheder, hvis forretningsområde næsten går hånd i hånd med jeres fællesskab på facebook..

Så vil i også opleve en meget sjovere forretning. :) 

Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:34

Hvordan sender i ud ? så det kommer på folks væg, eller via post til deres profil ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)