Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook reklame.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Vi har en facebook side på over 73.000 "likes". Det vil sige, at når vi slår noget op på vores facebook side, kan det komme ud til de 73.000. 
Facebook har reklamer i forvejen, men det er bannere ude i side, af vinduet, så man lægger ikke så meget mærke til det. Men når vi slår noget op, via vores facebook side, så kommer det ud på midten. Altså ud på folks væg/nyheder.

Hvis du ikke har, eller har haft en facebook profil før, så kan det godt være at det her er skrevet lidt kryptisk.

Hvis der er nogle der er interesseret i at få markedsført deres webshop eller andet virksomhed, eller bare at høre mere om det, så kontakt mig venligst på e-mail eller i en privat besked :-)

Mvh Emil Schou Hansen & Victor Christensen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Hej Emil og Victor! 

Det strider imod Facebook's regler at poste en masse reklamer igennem facebook-grupper. Gruppen vil derfor sikkert blive lukket efter 2-3 reklame-stunts :-)

I må selvfølgelig selv om hvad I gør ;-)

Venligst

Ebbe Hansen. 

Fra Valby
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:32

Hej Ebbe.
Vi har gjort dette i et stykke tid nu, og vi har aldrig haft problemer med facebook.
Vi har også en facebook side, og ikke en facebook grupppe. Hvis folk syntes der kommer for mange reklamer, kan de så simpelt bare melde sig ud af siden.

Desuden har vi sat et maks på, hvor meget vi reklamere, og det er 1 opslag/reklame per dag, så det er ikke sådan at folk bliver helt spammet :-)

- Emil Hansen 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:41

Hej Emil og Victor

Jeg håber at se jer på link katalog over facebooksider..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 12:42

Er det ikke tilladt at poste reklamer?Hmm

Støder meget ofte på grupper der poster reklame videoer.

Mvh. Kasper / sjove gadgets

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:44

Hej Emil.

Hvis Facebook opdager dette, eller der bliver klaget nok gange, så bliver jeres facebook side "spærret" det vil sige at i ikke længere kan poste opdateringer på siden. For det er ikke tilladt. Ved godt at rigtig mange benytter sig af det, men det kan godt ske, at gruppen bliver "spærret"

Mvh
Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Det er ikke tilladt - Men kan selvfølgelig lade sig gøre. Facebook har jo en masse andre ting at give sig til end at spærre sider som poster en masse reklamer. 

Jeg har selv gjort det samme, men mine grupper blev altså lukket. 

Mht. jeres opslag, så tror jeg at det kunne være interessant at vide om I har styr på jeres medlemmer? - Hvor gammel er de? Hvilket emne snakker vi om? Er det kvinder eller mænd?

Venligst

Ebbe hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 15:59

Emil Schou Hansen:
Det vil sige, at når vi slår noget op på vores facebook side, kan det komme ud til de 73.000. 

Ja, det kan hvis alle 73.000 før eller siden har vist interesse for Jeres side, ved et synes godt om eller en kommentar.

Vil skyde på når i efter Facebook algoritme anno oktober 2011, at når i poster det til 73.000 vil det højest sandsynligt kun lande i omkring 5000 news feed.

Hav det lige med i overvejelserne så i ikke lover for meget til en evt. kunde. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:04

Kunne godt tænke mig at vide hvor mange likes i normalt får, når i smider et link til en reklame op? (sådan cirka)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)