Hej, Jeg går rundt med idéen om at opstarte en triathlon webshop, grunden til dette er følgende:
Der findes kun, så vidt jeg ved to danske triathlon specifikke shops, og begge har jeg ikke haft de bedste oplevelser med. Det er dog kun den ene jeg endte med at bestille fra, og der var service niveauet virkelig lavt, der gik utrolig lang tid før min pakke blev afsendt. Jeg er aktiv på et forum hvor vi diskutere triathlon, igen her er det ikke kun tri-specifikt forum, men det er faktisk opstartet som et cykelforum. Men af hvad jeg kan fornemme, så bliver mange ting købt i udlandet, da det er billigere, der er vel ikke så meget og stille op her? Jeg ved heller ikke rigtigt hvordan jeg skal starte, jeg har selvfølgelig idéer til hvilket mærker jeg godt kunne tænke mig at sælge, men hvad skal jeg være opmærksom på? Kan man evt. købe ind via udlandet for at opnå bedre priser? Det her er noget jeg vil køre ved siden af mit studie, og det er ikke min tanke at gøre det til primær indtægtskilde. Jeg ser utrolig meget frem til at få lidt kritik fra jer! Såfremt i skal bruge lidt flere af mine tanker/idéer så skriv. Patrick
|
Forretningsideen er godt set- der er fremgang i sportsgrenen, så markedet vokser.
Jeg søgte lidt på det, her er der en kombineret forum+ store/butik for triatleter. Den ser egentlig meget fed ud.
Måske er der inspiration at hente her http://www.beginnertriathlete.com/