Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket POS / kasseapparat software kan anbefales?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus Diers,

Jeg synes du er vildt useriøs i forhold til at du arbejder hos Microcom.

Dvs. du er branchefarvet hvilket er fair nok - så længe du gør opmærksom på det!!!!!!

Winkas er da bestemt ikke dyrt de har en fair pris ?

Hvilket belæg har du for at "svine" FlexPOS til som produkt, du har hverken forhandlet det eller haft potentielle kunder til systemet. Vi har lavet en del kundetilpassede løsninger på FlexPOS platformen, og med mange glade kunder - så hvordan ved du at de ting skulle tage lang tid.

Fortsat rigtigt god dag i tråden!

Beviset er klokkeklart her!

Amino bruger i 1 tidligere tråd - ud af 2 mulige tråde 

Fra
facebook

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:05

Hej Kasper

Om jeg husker korrekt kunne man ikke importer til obPOS via en f.eks. text fil, men man skulle via deres ERP system - forholder det sig forsat således?

I øvrigt tak til alle andre for deres svar. Når i skriver ville det være rart med en pris indukation hvad (jeres) POS ca. koster

Mvh & god weekend til alle OB

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 16:16

Hej Automan

Vi har udviklet nogle forskellige produkter der skaber den mulighed, uden brug af Openbravo POS ERP, som kræver en halv doktorgrad for at sætte op;-)

Vi gør os desværre ikke så meget i nyudvikling af Openbravo mere, da vi har en ny satsning der hedder cPOS. Vi vil dog meget gerne hjælpe dig med din løsning, så giv os en kald og vi finder en løsning.

Mvh. Kasper

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:20

Automan:
I øvrigt tak til alle andre for deres svar. Når i skriver ville det være rart med en pris indukation hvad (jeres) POS ca. koster

Kort sagt - jeg ved det ikke? :)

For da jeg ikke kender din butiks fulde behov, for både økonomi,lagerstyring, salgs process mv. kan jeg ikke give et indblik i pris før vi har talt yderligere.

Så alt efter funktionalitets krav mv. så... Du skal være velkommen til at kontakte undertegnede eller alternativt ringer jeg gerne og får os en "god" kasse snak ;)

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 11:47

kære godebabser... sorry kasser... (forresten griner'n navn til en posforhandler)

jamen der er altid nogen der bliver stødt. især dem det går ud over.

Det kan godt være at winkas nu endelig har fået sænket deres priser og ja deres tilbud lyder da umiddelbart fint. Udadtil og de første offentlige priser er altid gode og billige. Spørgsmålet er så hvad det koster derudover.

Alle kan lave et pos system. og det kan vi jo se alt om her i dette lille indlæg. mange mennesker om 1 bud !

det 100.000kr spørgsmål for en forbruger er "hvad med service, opdateringer, fejlrettelser etc".

den halter sku hos rigtig mange virksomheder.

men ja, ta det personligt når der bliver "svinet" et produkt til. Jeg har ikke brug for at forhandle det eller have potentielle kunder til det. Mine erfaringer i branchen fortæller mig alt. Og når en ung gut som starter godekasser og tror at han er alvidende i POS branchen - ja det gir mig sku kvalme (sorry).

Og hvem faen gider at høre om tidligere indlæg og facebook citater.... get a life.

fortsat go søndag og mojn til haderslev....

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:18

Kære Klaus,

Tak for tiltalen og vi er bestemt glade for navnet :)

Prisen er typisk en afgørende faktor for et salg, og vi er ret enige om at service, opdateringer mv. udgør en stor del i en POS-løsning.

Selvfølgelig tager jeg det personligt, når det er den løsning vi går ud med som får "hug" af dig.

Jeg synes da bestemt at tidligere indlæg , samt facebook citater udgør et "bevis" . 

Jeg dokumenterer min påstand, dvs. det ikke længere er påstand men fakta - igen snakkede du udenom dit forhold til din arbejdsgiver.

gugge3:
men ja, ta det personligt når der bliver "svinet" et produkt til. Jeg har ikke brug for at forhandle det eller have potentielle kunder til det. Mine erfaringer i branchen fortæller mig alt. Og når en ung gut som starter godekasser og tror at han er alvidende i POS branchen - ja det gir mig sku kvalme (sorry).

Det er helt fair du ikke har brug for at forhandle produktet - jeg tror heller ikke nogensinde du ville kunne komme på tale til at forhandle det - jeg har forresten gemt dine kontaktoplysninger fra da du ønskede job for nogle måneder siden..... !

At du bliver direkte personlig på mig - grundet min alder, fortæller mig virkelig hvor lavt du kan synke. 

Mener du seriøst at pga. min alder så ved jeg intet om POS-branchen og deres behov? Jeg har siden jeg var 16 arbejdet it-branchen, med butik,salg, erp systemer og pos-løsninger - dvs. 7 års veldokumenteret erfaring fra branchen, men først NU vælger at starte for mig selv. Tja så er det dig jeg intet har tilovers for..... Jeg er desuden sikker på vores kunder er fuldt tilfredse med den service, og engagement jeg leverer vores produkt med.

Fortsat rigtigt god søndag og mojn til Aabenraa..

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 20:20

aha... så du havde fået noget... det var da interessant at direktøren nævner måneder senere på et amino indlæg at de har modtaget en uopfordret ansøgning for første gang ! nice... og her kunne der så igen nævnes alderen (måden hvorpå man håndterer en virksomhed).

forhandling af produktet - nej tak - har fundet noget der er bedre.

sidste ord fra aabenraa og sov sødt Zip it!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:59

Det havde jeg da :) - 

1. Jeg ringede dig op og lagde en besked på din mobilsvar, men du vendte aldrig tilbage.

2. Jeg prøvede at connecte til dig på LinkedIn men her var ingen respons. 

Kasper Smith Introduction Jeg ønsker at komme i kontakt In Progress 6/09/2011

Jeg er glad for du fandt bedre noget bedre end os -  vi er altid klar på lidt konkurrence :) 

Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:32
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)