Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket POS / kasseapparat software kan anbefales?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Der

Er der nogen der er kan anbefale noget POS / kasseapparat software til windows.

Jeg ønsker ikke at skifte vores nuværende regnskabsprogram (om det kan undgås...), så det skulle helst være noget hvor jeg kan sende en vare-fil til (Vare, EAN, pris mm)

I det store udland findes der adskillige open source / freeware ect. POS systemer (fx. OpenBravo POS, ProffittCenter osv osv) men af den ene eller den anden grund vil de ikke kunne bruges i DK, f.eks. kan nogen af dem ikke bruge æøå

Har i nogle bud?

Mvh OM

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:41

Hej
du kan tage et kik på Vores POS løsning FlexPOS
der netop skiller sig ud ved at have integration til flere ERP systemer.

du kan se systemet på www.ngg-int.com

her finder du også en liste over vores forhandlerer

/Mvh Jacob Ipsen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Automan,

Hvilket regnskabsprogram bruger du idag?

Har du flere butikker som skal kobles på ?

Har du hardware i forvejen?

Problemet med de open source løsninger der findes er at de typisk ikke har integration til et betalingsterminal, og du derved ikke får en integreret dankortløsning. 

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi bruger i dag Stellar OfficePro. Nej der bliver kun den POS der skal kobles på. Ja vi har HW ect. (Vi kørt de sidste mange år, men med en løsning som ikke optimal.)

Jeg kan leve uden DK integration, det er ikke de mange eks. vi har, det er blot i stedet for at så og lave en "kontant faktura" i Stellar, det ville være for sløvt.

Mvh OM

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:29

Hej OM

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på WinKAS Pro. alt er integreret, der er selvfølgelig stadig mulighed for at udlæse regnskab og varekartotek. Men vil da anbefale at benytte regnskabsprogrammet, da det er er en integreret del af systemet.

Det er muligt at købe systemet eller køre det som en abonnementløsning.  se mere her: www.winkas.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Automan:

Jeg ønsker ikke at skifte vores nuværende regnskabsprogram (om det kan undgås...), så det skulle helst være noget hvor jeg kan sende en vare-fil til (Vare, EAN, pris mm)

Så har du 2 muligheder.

1. http://www.mamut.com/dk/kasse/ 

2. Benytte et system som vi har hos os - vi kan lave integration til alle grængse økonomisystemer

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Microcom Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej OM...

som du kan se findes der et hav af muligheder med POS systemer.

Fra dyre (winkas) til de helt billige.

Prøv at kigge på microcom.dk - et system som har eksisteret siden 1983 og har over450 butiker og store kæder.

Prisen er i den lave ende og fordelen ved dem er, at du ved dem også har programmører der kan lave ændringer / opfylde ønsker.

Mange systemer f.eks. flexPOS bliver forhandlet og det betyder at ønsker/ændringer tager en h... lang tid !

bare lige til info.

go dag

klaus

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:39

gugge3:

Hej OM...

som du kan se findes der et hav af muligheder med POS systemer.

Fra dyre (winkas) til de helt billige.

Prøv at kigge på microcom.dk - et system som har eksisteret siden 1983 og har over450 butiker og store kæder.

Prisen er i den lave ende og fordelen ved dem er, at du ved dem også har programmører der kan lave ændringer / opfylde ønsker.

Mange systemer f.eks. flexPOS bliver forhandlet og det betyder at ønsker/ændringer tager en h... lang tid !

bare lige til info.

go dag

klaus

Hey Klaus
ikke helt fair , som udvikleren bag FlexPOS
er udvikling og tilpasning nok en af de ting vi er gode til.

dog plejer vi ikke at lave Adhoc udvikling vi plejer gerne at lave det so men dialog med kunden for at søge at finde en løsning andre også kan bruge.

Vi har en tæt dialog med vores forhandlerer så dette er absolut ikke et minus.
det sikre at du altid har et sted at ringe til, og der altid er nogen der kan tage over hvis man føler sig dårligt behandlet af sin nuværende forhandler.

Men du har for så vidt ret hvis vi snakker udlandske systemer så kan udviklingstiden være lang.

/Jacob Ipsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:06

Hej Gugge3

hvorfor mener du at WinKAS Pro er dyre? en løsning som denne  http://www.winkas.dk/wkwebshop/?shopid=225122  mener jeg egentlig er billig, og har man selv hardwaren kan det køres som en abonnement løsning fra 149,- pr. md. men det er vel smag og behag :)

Som alle andre dansk udviklet systemer er der også programmører i WinKAS Pro der dagligt arbejder på ny udvikling, der i særdeleshed kommer fra kundeønsker!

rigtig god dag og weekend 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 15:38

Hej OM

Jeg kommer fra POS-Consult der har udviklet en dansk udgave af Openbravo POS, og den kører vi mange steder i Danmark, hvor den kan skrive ÆØÅ, og blandt andet også i flere mellemstore kæder. Syntes du skal give mig et kald, så kan vi da prøve at finde en løsning.

Med Venlig Hilsen
Kasper Jørgensen
POS-Consult
IT til din Butik
Tlf. +45 77 348 530
kasper@pos-consult.dk

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)