Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på undervisningsspil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min veninde og jeg har i forbindelse med vores studie udviklet og produceret et brætspil om vikingetiden. Spillet er et undervisningsmateriale, og vi har derfor kontaktet Center for Undervisningsmidler for at høre om de kunne være interesserede i at købe vores spil. Vi har været til et møde med dem, og de var yderst interesserede og begejstrede for materialet. Vi skal derfor finde ud af, hvor meget det skal koste, og vi aner ikke, hvad vi kan få for det. Der er tale om 4 spil plus at de får rettigheder til at lave kopier, så de kan supplere op, når spillene bliver slidte. Vores udgifter er på ca. 5.000 kr. Og hvis man skal regne noget timeløn ind i det så løber det jo også op. Det lød på dem som om det kunne blive meget efterspurgt hos dem.  

Vi håber lidt der er nogle kloge hoveder herinde, der måske har gjort noget lignende eller har en idé om hvad det kan være værd, for vi vil jo helst tjene så meget som muligt Smile især når vi også skal have vores udgifter dækket og skal betale skat af beløbet. Vi prøvede at fiske lidt efter, hvad de plejede at give i sådanne situationer. Det lød lidt som om de normalt gav mange penge for undervisningsmaterialer, så at det beløb vi nok forlanger er "småpenge" i deres øjne i forhold til professionelle undervisningsmaterialeudviklere, så derfor kan vi måske tillade os at tage mere for det end vi selv tror.

Håber rigtigt meget der er nogle der kan hjælpe Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 01:56

Hej.

Først ville lidt baggrundsinformation være nyttig. Hvor mange timer har det taget jer at lave det fx? men ja, det er utrolig svært at prissætte sådan en ting, hvis i ved der er tale om mange kopier kunne man evt. sætte pris per kopi. Alternativt må i prøve at undersøge alt hvad i kan, finde div docs på nettet evt.

Men ja, jeg er lige så meget på bar bund som jer :)

Vh.
Casper 

Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:23

Synes jeg har prøvet at google det rigtigt meget, men det er svært at finde noget man kan sammenligne med. Vi vel brugt 2 måneders fuldtidsarbejde på det, så omkring 350 timer hver. Det bliver sådan, at de må kopiere det ubegrænset, ellers bliver det nok for svært at administrere. Men vi skal selvfølgelig sikre os, at de kun må bruge det til lærere og folkeskoler i deres område. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)