Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken T-shirt type skal vi vælge til vores brand?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :-)

En ven og jeg selv er godt igang med at starte vores eget mærke op, der primært kommer til at køre i t-shirts og sweatshirts til unge mennesker.

vi er nået til det punkt hvor vi har fundet vores trykker i dk, men er kommet i tvivl om hvilken "type" t-shirt der ville være bedst for os.

vi satser stort på at få den bedst mulige kavlitet der på samme tid skal passe til den stil vi køre. 

vores mærke er et nyt street mærke med den rette sans for mode, og derfor er det vigtigt for at at vi får den rigtige t-shirt.

Vi er blevet tilbudt den velkendte Interlock t-shirt der er fason'syet og en anelse tætsiddende. Ville det være en dålig t-shirt for vores unge publikum, da de måske hellere er til den klassiske "skateboard stil" hvor der nærmest ikke er nogen pasform?

Vi roder lidt rundt imellem Interlock, Fruit of the loom og american apperal. hvis nogle af jer har erfaringer eller foreslag til hvad i tror ville være bedst for vores mærke vil jeg meget gerne høre fra jer!

Mvh 

Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:22

Hej,

Undersøg din målgruppe. Hvem er det ? Og dernæst undersøg moden for tiden.

;o)

God vind

Mvh Michael

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:32

FYI - Interlock er som sådan ikke et mærke, men en kvalitet. En interlock er den mest maskefaste kvaitet/t-shirt i kan få..

T-Shirts kan fåes i mange forks. kvaliteteter - eller måder de er strikket på, udover Interlock, kan T-shirts også være lavet i single jersey, 1x1 rib m.v. Så inden i begynder med de helt store armbevægelser, bør i måske sætte jer lidt ind i hvordan man "skruer" en t-shirt sammen, - for er det noget i planlægger at gå engros med, så er det også spørgsmål i får fra jeres potentielle kunder, hvad kvaliteten er, gram vægt, hvilke syninger er brugt, hvad med halsen hvordan er den lavet, er t-shirten med sidesøm eller rundstrikket o.s.v..

Men tilbage til spørgsmålet, - så der allerede er svaret, så bør i vel kende jeres målgruppe, og hvad de efterspørger?!?! - Hvad synes i selv er fedt? Min erfaring er, at det er svært at sælge noget man ikke selv synes er fedt...

Men umiddelbart vil jeg jo mener at "skater-publikummet" er mere til loose end slimfit, - er det ikke?

/Ulrik

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:48

Hej 

Jeg syntes at det er nogle fine valg, måske bare ikke lige det i skal bruge dem til ! 

Interlock er jo toppen af poppen men "street bliver den helt sikkert aldrig :) 

Fruit ved ikke heller ikke rigtig med jeg har tit trykket dem men det er ikke noget jeg forhandler de siger mig ikke rigtig noget ved endelig ikke rigtig hvorfor men jeg falder aldig for dem. 

Jeg ville hvis jeg var jer prøve Game T-shirt eller T-time T-shirt eller måske en T-shirt uden nakkelable 

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 11:16

Tusind tak for svarerne! :-) 

Det hele lyder en anelse mere omfattende end ventet, men til at begynde med skal vi bare bruge en standard t-shirt i 50 stk. og derefter vil vi prøve med vores helt eget, så endnu en gang tak for svarerne dertil!

Vi får lavet det hele på en såkaldt labalfree classic t-shirt, da (som i også nævner) interlock passer ikke helt til målgruppen, så vi satser på noget der er mere loose fit, i hvad jeg vil betegne som en standard kvalitet. 

Mvh

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:20

Se det lyder som noget der kunne virke :) 

Jeg har skrevet lidt omkring ting som er vigtige i forhold til eks grafik når det gælder tøjtryk på 

http://toejdesigner.dk/

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 11:22

Tak jeg tjekker det ud! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)