Jeg har en portal med annoncer, hvor flere af disse enten bliver slettet af den der har oprettet annoncen eller af mig, hvis de er forældede. Nu er det sådan, at alle annoncerne bliver vist på en og samme side bare med et kald til et unikt id-nr. Hvis en bruger eller Google for den sags skyld render ind i en annonce, som er slettet, så er der bare en kort tekst ala: annoncen er slettet bla. bla., hvor også titlen kun indeholder mit domænenavn. Naturligt nok, så fortæller webmastertools mig, at jeg har X-antal sider med en identisk titel. Og nu til spørgsmålet: Er det lige meget, fordi siden med det slettede ID / tomme indhold bare ryger i "glemmebogen" hos Google eller vil det give et forringet indtryk af sitets kvalitet ? Jeg håber, at mit spørgsmål er til at forstå. Mvh. John |
Personligt ville jeg lave et redirect til en side med denne besked i stedet for at have flere sider med samme indhold som nu.
Burde være til forholdsvis nemt fikse i de fleste tilfælde, og så slipper du for at frygte ovenstående.